תיירות

נחתתם בישראל? אתם לא לבד: זה מה שיקרה בנתב"ג הקיץ

?יצא לדרך בנתב"ג: מוקד מיוחד לקבלות פנים למשפחות שיעלו לישראל במהלך הקיץ. חניכי בני עקיבא בארץ ידאגו לקבל את פני הבאים בנתב"ג בכל שעות היממה – ע"פ מועד הנחיתה
מערכת ice |  1
עומסים בנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בפתיחת הקיץ, בו צפויות לעלות משפחות רבות לישראל מקהילות שונות ברחבי העולם, נפתח מוקד מיוחד של תנועת בני עקיבא ישראל עם תנועת בני עקיבא העולמית. במסגרתו תעביר תנועת בני עקיבא העולמית לתנועת בני עקיבא בישראל מידע ועדכון על משפחות מהקהילות היהודיות השונות שעולות לישראל, וחניכי בני עקיבא בארץ ידאגו לקבל את פני הבאים בנתב"ג בכל שעות היממה – ע"פ מועד הנחיתה. בנוסף, גם באזור בו תתגורר המשפחה צפוי הסניף המקומי לעטוף אותה בצעדיה הראשונים בישראל.
הלילה יצא לדרך המיזם כאשר חברי צוות נחשון מסניף בני עקיבא בהרצליה הגיעו לקבל את פניה של משפחה ראשונה שעלתה לישראל ממילאנו באיטליה. חברי הצוות הגיעו עם שלטים ובלונים וקיבלו את המשפחה בשירה ובשמחה גדולה. גם הסניף בפתח תקווה, העיר בה תתגורר המשפחה, צפוי לארגן לה קבלת פנים מיוחדת לקראת השבת הקרובה.
 

סמזכ"ל בני עקיבא העולמית יואב כהן חדד: "שליחי בני עקיבא העולמית שנמצאים בעשרות קהילות ברחבי העולם בונים גשר שבין יהדות התפוצות לישראל. אנחנו לוקחים את הגשר הזה ומרחיבים אותו, לא רק בחיזוק הזהות היהודית, הקשר עם ישראל ועידוד עלייה אלא אף בליווי בצעדי הקליטה הראשונים.
עוד הוסיף: "אנחנו מתרגשים עם העולים, מסייעים להם בהכנות לקראת העלייה, בבדיקות היכן מתאים וכדאי לגור, מסייעים ביצירת קשר עם הקהילה בישראל, ובזכות התנועה האחות בישראל מחברים אותם לסניף המקומי ויוצרים מעטפת של קליטה מיטבית. השליחות היא מעבר לים אבל גם בבית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכיפות והתרבו שים, חוטפים לנו את ארץ אהבתנו (ל"ת)
    ביאליק 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור