תיירות

קפריסין כפי שלא הכרתם אותה: זה אתר הנופש הייחודי שנפתח

מתחם נופש חדש בקפריסין, שהוקם על ידי יזם ישראלי, מעניק חוויית נופש ורוגע שעוד לא ממש מוכרת לתייר הישראלי. הכירו את "היער הסודי" שנמצא כשעת נסיעה מפאפוס את המחיר שתעלה לכם החופשה הייחודית
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כמעט כל אחד מאיתנו מחכה לחופשת הקיץ המיוחלת בחו"ל, אך זו לא פעם נהרסת בעקבות מגוון הפעילויות המרעישות של הילדים ליד הבריכה ובכללי מההמולה הלא ממש מרגיעה של חופשות בטן גב אצל השכנות יוון וקפריסין.
בדיוק את הבעיה הזו, בין היתר, ניסה לפתור יוני כהנא. בשיחה עם ישראל היום הוא מסר כי חיפש זמן מה להקים מתחם ייחודי שאינו מלון או ריזורט. כך הוא הצליח להקים את מתחם "היער הסודי" במרחק כשעה נסיעה מפאפוס הפופולרית בקפריסין. מדובר במתחם פסטורלי שנמצא ליד המעיינות המקומיים, ומטרתו להעניק חוויית התחדשות ורוגע לנפש.
את המקום מפעילים ישראלים רבים ובעת השהייה תוכלו ליהנות מטיולי אופניים, מעגלי שיח, שיעורי יוגה ועוד. לצד זאת, בשלוש הבריכות שתמצאו במתחם לא תשמעו את תראו את ההפעלות הקלסיות שמהן אתם כל כך סובלים בחופשות בטן גב.
כמו כן, במתחם הוקם מרכז ספא גדול עם בריכות טיפוליות של מי גופרית וכל אורח מקבל התאמה של טיפול ייחודי. גם חוויית האוכל במתחם יחידה במינה. על התפריט אמונה השפית דנה שפירא, יוצא "משחקי השף" שדוגלת בטריות והבאת החווה היישר לצלחת של האורח. האורחים במתחם יוכלו ליהנות מתפריט עשיר וים תיכוני שילווה בנגינה יוונית מרוממת.
לפי ישראל המחירים לנופש במתחם מתחילים מ-380 אירו ללילה וחבילות שכוללות טיסות יכולות להגיע לכ-3,200 שקל לשלושה לילות - מחיר יקר ביחס לשאר החבילות שניתן לרכוש עבור מלונות וריזורטים באי השכן לישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה