תיירות

ברלין ותל־אביב ביחד? בירת גרמניה בהכרזה מפתיעה

בירת גרמניה, ברלין, ותל־אביב הן ערים תאומות. מדובר באחת הערים החשובות ביותר שמצטרפת לרשימת הערים שתל־אביב היא עיר תאומה שלהן
מערכת ice | 
מחירי הדירות: ברלין מול תל אביב (צילום unsplash)
על פי דיווחים חדשים בגרמניה, עכשיו זה רשמי וחתום. בירת גרמניה, ברלין, ותל־אביב הן ערים תאומות. מדובר באחת הערים החשובות ביותר שמצטרפת לרשימת הערים שתל־אביב היא עיר תאומה שלהן.
כאמור, על פי הדיווח שמצא דוב גילהר בגרמניה, ברלין עומדת למסד ברית ערים תאומות עם תל־אביב, כך לפי ההסכם הקואליציוני העירוני המתגבש בברלין, בין שתי המפלגות הגדולות בגרמניה שהן הסוציאל-דמוקרטים והנוצרים-דמוקרטים, זאת מספר שבועות לאחר הבחירות, כך מפרסם הברלינר צייטונג.
יש לציין כי לברלין ברית ערים תאומות עם 17 ערי מטרופולין ברחבי העולם. תל־אביב תהיה מס' 18 באופן סמלי למדי, והעיר הישראלית הראשונה שעימה יהיו לבירת גרמניה יחסים שכאלה. מנהיג ה-CDU בברלין, קאי וגנר, שגם צפוי להפוך לראש העיר החדש, דגל בעבר במגעים עירוניים הדוקים עוד יותר עם ישראל - כאות לעבר וכגשר לעתיד.
גילהר בטוח: "מצד אחד זהו מסר חשוב עבור ישראל לאחר שברצלונה ביטלה לפני כחודש את ברית הערים התאומות עם תל־אביב. מאידך, העובדה שבירת גרמניה בוחרת בתל־אביב ולא בבירת ישראל לקיים עימה ברית ערים תאומות – גם לה יש משמעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה