תיירות

מחזיקי כרטיס האשראי חוגגים: זה השירות שנפתח בשדה התעופה

אמריקן אקספרס פותחת טרקלין Centurion בגודל 16,000 רגל רבוע בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו. הטרקלין כפול בגודלו עם תפריט חדש של השף הראשי, המועמד לפרס ג'יימס בירד, ראווי קפור, ויין מתוצרת מקומית שאצר מנהל היין של טרקלין סנטוריון, אנתוני ג'יליו

מערכת ice |  4
כרטיס אשראי (צילום pngwin)
אמריקן אקספרס פתחה היום מחדש את טרקלין סנטוריון שהורחב לאחרונה בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו (SFO). הטרקלין, ששטחו 16,000 רגל רבוע, הוא כיום כמעט כפול בגודלו וכולל מקומות ישיבה נוספים, בר נוסף עם טיסות יין מיוחדות שאצרו סומלייה ומנהל היין של טרקלין סנטוריון, אנתוני ג'יליו, ותפריט חדש של השף ראווי קפור ממועדון היאכטות ליהוליו בסן פרנסיסקו.
"אנחנו נרגשים להיכנס לשנה החדשה עם פתיחת טרקלין סנטוריון שלנו בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו", הצהיר פבלו ריברו, סגן נשיא ומנהל כללי, חוויות טרקלין גלובליות. "עם אוכל, יין ואמנות יוצאי דופן בהשראת צפון קליפורניה, הטרקלין המאובזר היטב הזה נועד להשאיר את חברי הכרטיס בתחושה רעננה ומוכנה לנסיעותיהם".
בטרקלין סנטוריון ב-SFO יהיה מעתה יותר מקום ליהנות מחברי כרטיס זכאים, כולל שני ברי יין ואזורי בתי קפה, שירותים נוספים, חדרי טלפון פרטיים, מספר חללי עבודה פרטיים ועוד. הטרקלין ממוקם בטרמינל 3 בקומת הביניים.

"מכיוון שסן פרנסיסקו ידועה ברחבי העולם בזכות היין ברמה העולמית שלה, תפריט היין בטרקלין סנטוריון בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו מוקדש במלואו להדגשת ענבי קליפורניה המקומיים", אמר אנתוני ג'יליו, סומלייה ומנהל היין של טרקלין סנטוריון. "לחוויית טיסת היין הראשונה שלנו אי פעם, אני נרגש להציג שניים מאזורי היין המפורסמים והמבוססים ביותר באמריקה - סונומה ונאפה ואלי".
הטרקלין יציע תפריט עונתי חדש שחוגג את ספקי אזור המפרץ מהשף הבכיר של מועדון היאכטות ליהוליו, ראווי קפור. השף יליד הוואי, המועמד לפרס ג'יימס בירד, ימשיך להביא את הכישרון הייחודי שלו לטרקלין סנטוריון ב-SFO עם מנות בהשראת שושלת היוחסין והזיכרונות המשפחתיים שלו, כולל, ירכי עוף במרינדה של קוצ'וג'אנג, אורז בר ומרק קוקוס, וחומץ שחור וגזר בייבי בזיגוג דבש.
עריכים אפשרויות סעודה פרימיום בעת נסיעה דרך טרקליני נמל התעופה. סקר שנערך לאחרונה על ידי Amex Trendex*  מצא כי רוב המשיבים (64%) אמרו כי הצעות מזון ומשקאות פרימיום הן החלקים האהובים עליהם בטרקלינים בנמל התעופה.
הטרקלין יציג שני חיפויי קיר מותאמים אישית מהרצפה עד התקרה של האמנית טרייסי צ'נג, ועיצוב פנים חדש שלוקח רמזים מהכרמים המקומיים, מהנוף ומהערפל האייקוני של סן פרנסיסקו כדי להעניק לאורחים תחושה של רוגע.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הטרקלין בנתב"ג?ביזיון!!!!בושה!!! (ל"ת)
    ששצצ 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מאש רלוונטי עבורינו בארץ
    יוסי 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ידןע כיסן פרנסיסקו היא היעד העיקרי שלנו בדרך לסופשבוע הכל כלול באנטליה. אין לכם כבר על מה לכתוב? למה מישהו בכלל חושב שכתבה זו יכולה לעניין ישראלים ?
    סגור
  • חשבת פעם לעשות הגהה לפני
    רון 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאתה שולח תגובה?
    סגור
  • 1.
    בארץ אמריקאן אקספרס שולחת את הלקוחות שלה
    ניר 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לבית השימוש שנקרא טרקלין דן. ן קמצנים אוכל ישן שתיה בכוסות מבקבוקים גדולים. בושה.
    סגור