תיירות

שלושה מלונות חדשים בישראל: היכן תוכלו לבלות בנופש הבא?

שלושה מלונות חדשים בתל אביב לקולקציית מלונות בראון, עם פתיחתם עולה מספר המלונות בארץ ל-25
מערכת ice | 
מלון רשת בראון
קולקציית מלונות בראון מתחדשת בשלושה מלונות חדשים בתל אביב: תיאודור בראון בפינת הרחובות הרצל ושדרות רוטשילד, דייב דאונטאון במתחם העסקים ביד חרוצים ו-WOM BEACH, מלון פודים בבניין בית הטקסטיל מול הטיילת. עם פתיחתם עולה מספר מלונות בראון בישראל ל-25.
מלון דייב דאונטאון הוא בן חדש ומרהיב למותג הצעיר והנגיש של הקולקציה- Dave – Son of a Brown, תחתיו פועלים בהצלחה דייב גורדון ודייב לוינסקי בתל אביב,Dave Red  באתונה ומלון נוסף שנפתח בקיץ האחרון בעיירת החוף לוטרקי ביוון - Dave by the beach Loutraki.

דייב דאונטאון מציע 49 חדרים מעוצבים המתאימים לאירוח יחיד, זוגי וזוג עם ילד. את המלון עיצב המעצב רובי ישראלי, שמיקם את ספריית האיקסים המפורסמת של בראון כך שניתן לראות אותה מבחוץ דרך חלונות הראווה הגדולים של המלון.  
WOM BEACH הוא מלון פודים חדש של בראון בשיתוף עם האחים היזמים והאדריכלים ליהי ודין גרסטנר. זהו המלון השני למותג STAYWOM לאחר WOM ALLENBY שנפתח ב-2020.
תיאודור בראון הוא מלון בוטיק חדש בן 34 חדרים הממוקם בלב הפועם של תל אביב. הבניין בהרצל 10 הוכרז כבניין לשימור ממורשת העיר הלבנה על ידי ארגונים שונים, ביניהם ארגון UNESCO העולמי.
ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון, מסר: "למרות שנתיים מאתגרות של קורונה, בשנת 2022 פתחנו מלונות באתונה, ערי החוף ובאיים, בקפריסין, באילת וכמובן בתל אביב. אנחנו גאים להשיק כעת שלושה מלונות חדשים שלכל אחד מהם אופי, סגנון ועיצוב ייחודיים, כמו כל אחד ממלונות קולקציית בראון"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה