תיירות

אסון בשמיים: שני מטוסים נדירים התנגשו והתרסקו לקרקע

ההתנגשות האווירית כללה מפציץ נדיר מסוג B-17 וכן מטוס מסוג Bell p-63 Kingcobra במהלך מופע הכנפיים של חיל האוויר האמריקני מעל העיר דאלאס שבטקסס. התאונה התרחשה בסביבות השעה 13:25 שעון ארצות הברית וטרם ברור האם יש הרוגים או פצועים
מערכת ice | 
מטוס (צילום Magma Images)
דרמה בטקסס הסתיימה בטרגדיה גדולה. שני מטוסים, אחד מהם נחשב לאחד הנדירים ביותר שקיימים כיום בעולם, התנגשו והתרסקו בתערוכה אווירית בדאלאס. לא ידוע עדיין על פצועים או הרוגים במקום.
ההתנגשות האווירית כללה מפציץ נדיר מסוג B-17 וכן מטוס מסוג Bell p-63 Kingcobra במהלך מופע הכנפיים של חיל האוויר האמריקני מעל העיר דאלאס שבטקסס. התאונה התרחשה בסביבות השעה 13:25 שעון ארצות הברית.
 
לפי עד ראייה אחד שפרסם בטוויטר: "זה היה חלק ממופע הכנפיים של חיל האוויר להנצחה מעל דאלאס. טראגי ונורא לחזות". כוחות הכיבוי וההצלה של דאלאס מסרו כי נכון לרגע זה אין להם כל מידע על מצב הטייסים או על פציעות כלשהן על הקרקע בשלב זה".
ה-FAA והמועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה אמרו כי הם יחקרו את האירוע. לפני ההתרסקות, התוכנית האווירית שווקה כהזדמנות "לחיות מחדש את ההיסטוריה", עם מבחר מטוסים ממלחמת העולם השנייה בתצוגה ובפעולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה