תיירות

שונאים לשבת בכיסא האמצעי בטיסה? תחשבו שוב

מבצע חדש של אוסטרליה וירג'ין, במסגרתו ייבחרו טיסות אקראיות, שבהן יוכרז בהפתעה כי כל נוסעי המושב האמצעי זכאים לקבל פרסים בשווי כולל של 230,000 דולר
מערכת ice | 
Virgin Australia (צילום Robert Frola)
מרבית הטסים לחו"ל חושבים שלשבת במושב האמצעי של המטוס זה סיוט. ולראייה, רב רובן של הבקשות בצ'ק אין של וירג'ין אוסטרליה הם למושבים ליד החלון או במעברים. בחברת התעופה החליטו לנסות ולשנות את סדרי העדיפות של הנוסעים ויצאו בקמפיין שכל מטרתו היא לייצר נחשקות למושבים האמצעיים במטוס.
החל מהיום (שלישי) ועד ה-23 לאפריל יוצא לדרך המבצע "Middle Seat Lottery" ("הגרלת המושב האמצעי"), במסגרתו ייבחרו טיסות אקראיות, שבהן יוכרז בהפתעה כי כל נוסעי המושב האמצעי זכאים לקבל פרסים בשווי כולל של 230,000 דולר. כך למשל, באחת הטיסות השבוע הופתעו הנוסעים במושב האמצעי כשהתבשרו על ידי הדיילת כי הם זכו בשובר לטיסה לקאריביים כולל הפלגה ב- Virgin Voyages בשווי 6,000 דולר.
פרסים נוספים שיחולקו במסגרת המבצע: טיסה חינם למשחק חוץ של קבוצת הפוטבול האהודה עליהם, סיור פאבים במסוק ברחבי העיר דארווין שבצפון אוסטרליה. עכשיו, נותרה השאלה האם המהלך ייושם בעתיד הקרוב בקו הסדיר שמפעילה וירג'ין אטלנטיק בין לונדון-לת"א. ימים יגידו.
 
אינסטגרם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה