תיירות

חברת התעופה הכי טובה נחשפת: מי המנצחת הגדולה והמפתיעה ביותר?

האתר WalletHub פרסם את דירוג חברות התעופה הטובות ביותר בארה"ב, כאשר הקריטריונים שנבדקו נגעו בעלות הטיסות, שיעור ביטולי הטיסות ועוד. מי שזכתה במקום הראשון היא אלסקה אירליינס, למרות שדלת מטוס הבואינג שלה התנתקה בזמן הטיסה. ואיפה נמצאת דלתא?
מערכת ice | 
נמל תעופה (צילום freepik)
האתר WalletHub פרסמה לאחרונה את דירוג חברות התעופה הטובות ביותר בארה"ב, כאשר נבדקו קריטריונים רבים, ביניהם איכות השירות שניתן בטיסה לנוסע, עלות הטיסה, שיעור ביטולי הטיסות והעיכובים ועוד. למרות שבמשך שנים דלתא הובילה בדירוג, כעת מסתמנת זוכה חדשה (ומפתיעה).
במקום הראשון והמכובד ביותר, המנצחת הגדולה היא חברת אלסקה אירליינס עם ציון של 68.07 נקודות. באופן מעט אירוני, היא חוותה לאחרונה תקרית בטיחות דרמטית שזכתה להדים ברחבי העולם, כאשר דלת הבטיחות של המטוס התנתקה בזמן טיסה בגובה רב. החברה זכתה גם בתואר חברת התעופה השלישית הכי אמינה ונוחה, וחברת התעופה הרביעית הכי משתלמת.
 
ומי מככב אחריה? במקום השני, סקיי ווסט אירליינס עם 65.96 נקודות. אשר 84% מטיסותיה יצאו כמתוכנן, על פי נתוני משרד התחבורה. ספיריט אירליינס בציון זהה עם עלות משתלמת במיוחד עבור טיסותיה. חשוב לציין כי הנוסעים בספיריט משתלמים רק עבור הכיסא שלהם, ועבור כל תוספת ייאלצו להוסיף תשלום. ודלתא אירליינס התברגה במקום הרביעי עם 61.56 נקודות. ענקית התעופה יונייטד אירליינס סוגרת את החמישייה הראשונה עם 51.96 נקודות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה