TOP 5

יותר מטינדר וקיופיד: זה אתר ההיכרויות הפופולרי בישראל

מחפשים קשר רציני? בין אפליקציות ואתרי ההיכרויות ה"לא רציניים", מתברגים במעלה הרשימה גם פלטפורמות שרוצות להכניס אתכם לחופה. הדירוג המלא
מערכת ice | 
אפליקציות ההיכרויות (צילום freepik)
"הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם" כבר שר לפני שנים שלמה ארצי. בעידן שבו מדברים על בעיית הבדידות, הביקוש ממשיך לעלות ומי שמנצל אותו הם יזמים שמבטיחים שאצלם, ורק אצלם, תצליחו למצוא את אהבת חייכם. או לפחות אהבה ללילה אחד.
גם בעידן הסמאטרפונים אפשר להגיד שההיכרות הכי טובה והכי אמינה היא פנים אל פנים. אולם, לא תמיד יש את הסיטואציה הנכונה, האומץ, או העזרה מלמעלה שדרושים כדי להתחיל עם מישהו/הי, וכמובן שזה גם יצליח לאורך זמן.
בדירוג האפליקציות של similarweb אין הפתעות, והיישומונים המובילים להיכרויות הם טינדר, אוקיי-קיופיד ובאמבל, שרוב המשתמשים בהם כבר יודעים מראש שמטרתם של מפתחי האפליקציה היא לגרום לכם להישאר בה כמה שיותר. עוד שתיים שהשתחלו לחמישייה הראשונה בישראל הם Hinge, ששמה למטרה היכרות לקשר רציני, ואחריה Badoo, שדומה יותר לטינדר. 

לעומת זאת, בדירוג האתרים של similarweb, את המקום הראשון תופס אתר ההיכרויות הדתי "שליש גן עדן". חוץ מההצלחה של האתר במגזר הדתי והמסורתי, המיקום כנראה מעיד גם על כך שרוב הצעירים החילונים מעדיפים את האפליקציות על אתרי האינטרנט, בעוד אצל דתיים יש ביקוש לאתרי הדפדפן. יש לציין כי בדירוג האפליקציות, במקום השישי נמצאת אפליקציית ההיכרויות של ארגון הידברות החרדי, הנקראת "שבע ברכות".
בכל אופן, במקום השני באתרי ההיכרויות בדפדפן היא אוקיי-קיופיד, מה שמעיד על הפופולריות שלה בישראל. אחריה היא טינדר, ואחריהם עוד שני אתרים שככל הנראה מכוונים פחות לקשר רציני - totalchat, ו-iflirts.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה