עסקי ספורט

בן גביר נגד שחקני מכבי חיפה: "להחזירם למדינות המוצא שלהם"

השר לביטחון לאומי שיגר מכתב לשר הפנים משה ארבל בבקשה לשלול את אזרחותו של מגן מכבי חיפה דניאל סונדגרן אשר נמנע מהחזקת שלט למען שחרור החטופים ודרש לשלול את אישור העבודה של הזרים האחרים ולשלוח אותם למדינות המוצא שלהם
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שיגר הבוקר מכתב לשר הפנים משה ארבל בבקשה לשלול את אזרחותו של שחקן מכבי חיפה, דניאל סונדגרן אשר נמנע במכוון מהחזקת השלט הקורא להחזרת החטופים: "אין מנוס משלילת אזרחותו. לא יתכן שאדם שזכה זה לא מכבר באזרחות ישראלית, יתמוך בעקיפין בארגון טרור רצחני", כתב השר בן גביר במכתבו. 
כמו כן, כתב השר בן גביר כי יש לבטל את אשרת העבודה של שאר השחקנים הזרים אשר נמנעו בהחזקת השלט ולהחזירם למדינות המוצא שלהם.
כזכור אמש לפני משחק ההשלמה נגד הפועל פ"ת החזיקו שחקני שתי הקבוצות שלט עם מסר למען שחרור הישראלים החטופים המוחזקים בעזה. בעוד כל שחקני הפועל פ"ת נצפו מחזיקים בשלט, שחקניה הזרים של מכבי חיפה נראו כמי שלוקחים צעד אחורה ונמנעים מכך.

דבר זה עורר זעם גדול ברשתות החברתיות, מה שאילץ את המועדון להוציא הבהרה בנושא בטענה ששחקני הזרים של הקבוצה לא היו מודעים למה שכתוב בשלט וטענו כי מדובר במסר שעלול לסבך את המשפחות שלהם במדינותיהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממשיך להוכיח שהוא שר הפיצות. (ל"ת)
    הרג"א עופר המשיח 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור