עסקי ספורט

קנס המיליונים של ניימאר: כמה חטף על בניית אגם מלאכותי?

הכוכב הברזילאי נקנס בסכום של 3.3 מיליון דולר בגין בניית אגם מלאכותי. הרשויות בברזיל מנו עשרות הפרות הקשרות לאחוזה שלו שבפאתי ריו זה ז'ניירו
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)

תובע בברזיל קנס את כוכב הכדורגל ניימאר בסכום של 3.3 מיליון דולר על בניית אגם ללא רישיון באחוזה שלו בפאתי ריו דה ז'ניירו.
 

מועצת העיר במנגרטיבה הטילה ארבעה קנסות בגין "הפרות סביבתיות בבניית אגם מלאכותי באחוזת השחקן" כך מסרה מזכירות המועצה, כאשר הסנקציות מסתכמות ליותר מ-16 מיליון ריאל שווה ערך -ל3.3 מיליון דולר, מדובר באזור תיירותי במרחק 10 ק"מ שבו יש לכוכב פ.ס.ז את אחוזתו.
 

בין עשרות ההפרות שהתגלו מונה הרשויות: "ביצוע עבודות בכפוף לפיקוח סביבתו ללא אישור, לניימאר יש עשרים ימם לערער על העונש שסכומו נקבע בתחילה על חמישה מיליון ריאל שווה ערך למיליון דולר.
 


לפני כשבועיים לאחר תלונות שהתבססו על פוסטים ברשתות החברתיות הרשויות מצאו מספר הפרות סביבתיות בנכס היוקרתי שבו בנו אגם וחוף מלאכותיים, כלי תקשורת בברזיל אף דיווחו שניימאר ערך שם מסיבה ורחץ באגם.
 

ניימאר כידוע לא שיחק מאז חודש פברואר לאחר שסיים את העונה מוקדם מהצפוי עקב פציעה בקרסול, עתידו של הכוכב הברזילאי לא ידוע כאשר דווח שברצלונה מעוניינת להחזירו לשורותיה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה