עסקי ספורט

בסכום עתק: הנעלים של ג'ורדון מ"משחק השפעת" נמכרו

הנעלים שלבש כוכב הכדורסל נמכרו על ידי החנות "גולדין מכירות פומביות" בסכום של 1.38 מיליון דולר
מערכת ice |  1
מייקל גורדן במדי השיקגו בולס (צילום פייסבוק)
ביום השנה למשחק האייקוני של מייקל ג'ורדן במשחק 6 של גמר ה-NBA ב-1998, הנעלים שנעל עונה אחת קודם לכן ב"משחק השפעת" הידוע לשמצה, נמכרו ביותר ממיליון דולר. הנעלים נמכרו על ידי החנות "גולדין מכירות פומביות" בסכום של 1.38 מיליון דולר.
במה שהיה אחד מהופעות גמר ה-NBA הזכורות ביותר בכל הזמנים, לג'ורדן היו 38 נקודות, שבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים תוך שהוא רושם 44 דקות על המגרש, למרות שהיה חולה מאוד. 

לאחר המשחק, ג'ורדן נתן את הנעליים לאוהד היוטה הג'אז פרסטון טרומן, שמכר אותן 15 שנים מאוחר יותר במחיר של 104,675 דולר ל-Grey Flanell Auctions. הנעליים נמכרו ביום רביעי בעליית מחיר של יותר מ-1,200%.
"בעיניי, 'משחק השפעת' הוא המשחק הכי אייקוני בקריירה של מייקל ג'ורדן, ולזה כולם מתייחסים כשהם מדברים על להתקשות ולעלות לאירוע בנסיבות קשות", אמר קן גולדין, הבעלים של מכירות פומביות של גולדין. "בעיני, אלו הם זוג הסניקרס החשוב והיקר ביותר שיימכר אי פעם".
למרות הטענה הזו, נעלי הספורט של Flu Game אינן זוג הג'ורדנים היקר ביותר שנמכר אי פעם במכירה פומבית. התואר הזה שייך ל-Air Jordan XIII Breds שג'ורדן לבש במהלך גמר ה-NBA של 1998, שנמכר עבור יותר מ-2.2 מיליון דולר באפריל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלך (ל"ת)
    יובל יובל 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור