עסקי ספורט

מאמן נבחרת ישראל: "עומר אצילי? יודע שהבנות עברו טראומה"

?אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל, דיבר בראיון ב-103FM על הניצחון נגד אלבניה וההעפלה לפלייאוף היורו: "המטרה היא להביא לכל משחק את הכדורגל שלנו - כדורגל חיובי" והתייחס לנושא השיתוף של השחקן שזומן למרות התנגדות הקהל לאחר פרשת הקטינות בה היה מעורב
מערכת ice |  2
עומר ואור אצילי (צילום אינסטגרם/ עומר אצילי)
לאחר שביום שבת האחרון נבחרת ישראל בכדורגל גברה על נבחרת אלבניה 1:2 ובכך העפילה לפלייאוף היורו, חברי צוות תוכנית הספורט ב־103FM רון קופמן וצביקה שרף שוחחו עם מאמן הקבוצה אלון חזן.
חזן שיתף בתחושותיו אחרי הניצחון הגדול וטען כי: "אנחנו עכשיו רק בתחילת הדרך, אבל עושים עבודה טובה. המטרה שלנו היא להביא לכל משחק את הכדורגל שלנו - כדורגל חיובי".
בהמשך, התייחס לידיעה כי בית הדין העליון של ההתאחדות ידון בעתירת ארגוני הנשים נגד זימון עומר אצילי לנבחרת, וטען: "ארגוני נשים טענו שאולי נפל פגם בהחלטת ההתאחדות מבחינה אתית, אז ועדת האתיקה מתכנסת לראות שבאמת לא נפל פגם, ואם נפל פגם - יתקנו אותו. תמיד נאמץ את החלטות ההתאחדות".

חזן עוד ביקש להבהיר: "לא חושב שדמעה אחת של עומר אצילי חלילה תגרום לדמעה אחת מהבנות לא לרדת. אני יודע שהן עברו טראומה לא קלה, אבל צריך לבדוק את הדברים האלה לעומק. אם הוא הביע התנצלות כנה - אני חושב שלכל אדם מגיעה הזדמנות שנייה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המקרה של אצלי.הוא סימן דרך לכל מי שיחשוב
    Mtlk 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המקרה של אצילי הוא סימן דרך מאוד מאוד ברור. למה נכון או יותר לא נכון לפעול.במיוחד עם אתה דמות ציבורית. הימים של אומנים ושחקנים ופוליטקאים שעשו מה שבזין שלהם חלפו מהעולם.ויש לזה מחיר מאוד גבוה.אז שיזהרו
    סגור
  • 1.
    הייתה עבירה ברורה על זרגרי -לפני השער השני
    אוהד 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארז פפיר אדם רע ושופט גרוע התעלל בביתר ירושלים אתמול במשחק מול בני-ריינה השער השני היה צריך להיפסל
    סגור