עסקי ספורט

ג'ניפר לופז נפרדה מבן זוגה: עסקת הענק תיכשל בגללה?

שחקן ה-NBA שאף התארס ללופז, וזמן קצר לאחר מכן השניים נפרדו, עומד בפני עסקת רכישה שעלולה להיכשל. האם הכלה הטריה קשורה לכך?
מערכת ice |  1
ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז (צילום shutterstock, אינסטגרם/ katpadgett)
ההסכם של אלכס רודריגז עם איל מסחר אלקטרוני לרכוש את מינסוטה טימברוולבס תמורת 1.5 מיליארד דולר בסכנה - וכמה מקורבים טוענים שהפרידה שלו מג'ניפר לופז מהווה גורם בעניין כך לפי דיווח הניו יורק פוסט.
בשנה שעברה, ה-Yankees slugger לשעבר חבר לרכישת זיכיון ה-NBA עם מארק לורה - הגורו המיליארדר הקמעונאי המקוון שמתכנן לבנות מטרופולין ידידותית לסביבה בשם "טלוסה" במדבר הדרום-מערבי.
A-Rod ולורה היו אמורים להיות שותפים שווים כאשר ביצעו מקדמה של 250 מיליון דולר ביולי 2021 - השקעה במזומן, בשילוב עם הנחת גוש חוב בצוות, הסתכמה ב-20% מהמניות, לפי מקורות קרובים למצב.
עם זאת, A-Rod באותה עת לא הצליח להגיע עם חלקו המלא, מה שהשאיר לורה לכסות את היתרה, אמרו שלושה מקורות המקורבים למצב. כתוצאה מכך, לורה יש כעת כ-13% נתח ב-Timberwolves בעוד A-Rod צברה רק 7%.
"אלכס ומארק היו אמורים להיות 50/50", אמר מקור ב-NBA. "אלכס לא הצליח להמציא את החצי שלו".
כעת, תנאי העסקה מחייבים את A-Rod ולורה לבצע את התשלום הבא של 20% עד סוף השנה, ו-A-Rod מתאמץ לגייס את המחצית שלו בנוסף למזומנים שהוא צריך עבור המקדמה, אישרו שלושת המקורות.
"לא אתפלא אם A-Rod יהפוך להיות כפוף מספר 2 ללורה", אמר מקור, וחזה כי לורה עשוי בסופו של דבר לקנות יותר ממחצית ולשלוט בקבוצה. לורה אמר לפוסט מבלי לאשר או להכחיש שהוא מחזיק בנתח גדול יותר מ-A-Rod שהשניים עדיין מקבלים את כל ההחלטות ביחד.
"לא יכולתי לדמיין שיש לי בן זוג טוב יותר. הוא אחד החברים הכי טובים שלי", אמר לורה ביום שני. "אין מישהו אחר שאני מעדיף להיות שותף איתו מאשר אלכס."
א-רוד חבר לראשונה ללורה להצעה לרכישת ה-New York Mets בשנת 2020. באותה תקופה, א-רוד יצא עם לופז - מצב שנראה היה ששיחק תפקיד ביצירת קשריו עם לורה, על פי מקורות מקורבים למצב.
"מארק הופנט לחלוטין מהעניין של ג'יי לו", אמר המקור שמכיר את שני המשקיעים.
א-רוד קרא לעתים קרובות לפגישות עם שותפים עסקיים פוטנציאליים בבתים המפוארים של הפאוור קאפל בבל-אייר ובהמפטונס - ולופז הייתה בדרך כלל במקום, על פי מקורות המקורבים למצב.
"תמיד לקחתם את פגישת ה-A-Rod שלך עם J.Lo", אמר המקור. "היא נכנסת ויוצאת מהחדר עם בגדי אימון."
"א-רוד תמיד גרם לזה להיראות כאילו הם משקיעים כזוג", הוסיף המקור.
לורה - שהקים את Diapers.com ומכר את הסטארט-אפ שלו Jet.com למכולת ב-2016 ל-Walmart תמורת 3.3 מיליארד דולר - ו-A-Rod הפסידה בסופו של דבר בתהליך המכירה הפומבית של Mets למיליארדר קרנות הגידור סטיב כהן, שקנה ​​את הקבוצה ב-2020 תמורת 2.4 דולר. מיליארד.
רודריגז, 47, החלה לצאת עם לופז בתחילת 2017 והציעה נישואין ב-2019 עם טבעת יהלום בחיתוך אמרלד במשקל 16 קראט בשווי מוערך של 1.8 מיליון דולר. אבל שני הכוכבים נפרדו וביטלו את האירוסין באביב של השנה שעברה - חודש אחד בלבד לפני ש-J.Lo הציתה מחדש את הרומן שלה עם בן אפלק, לו נישאה בטקס חתונה מפואר החודש.
זה היה זמן קצר לפני שהצמד ביטלו את האירוסין שלהם, A-Rod ולור השיקו את ההצעה שלהם על הטימברוולבס - ו-A-Rod לא היה מוכן היטב לפרידה מנקודת מבט פיננסית, על פי מקורות.
בכוחות עצמו, A-Rod עשוי להיות שווה 500 מיליון דולר, אך מאמינים כי מעט ממנו הוא נזיל, אמרו מקורות. הוא מחזיק בחלק מתיק נדל"ן עם מיליארד דולר בעשרות אלפי דירות ובתים, כולל כמה נכסים באזור מיניאפוליס, אמרו מקורות.
הבעיה הגדולה יותר, עם זאת, עשויה להיות ש-A-Rod חסר כעת J.Lo כיוון שהוא מחפש להקסים משקיעים שותפים, לפי כמה מקורבים לאחרונה, רודריגז נקשר רומנטית עם קתרין פדג'ט, בת 25, דאלאס- מתחרה כושר מבוסס.
"היכולת שלו לגייס הון הפכה מחזקה לחלשה משמעותית", מאמין מקור שמכיר היטב את A-Rod. "ג'יי לו אימת אותו."
אם A-Rod ולורה יצליחו לבצע את התשלום הבא שלהם עד סוף השנה, אז הם יקבלו את ההזדמנות לקנות 40% נוספים ולהשתלט על הקבוצה עד סוף 2023.
אם הצמד ייכשל, מקורבים אומרים שהבעלים של טימברוולבס, גלן טיילור, לא יתאכזב יתר על המידה, לפי מקור ב-NBA. הסיבה לכך היא שטיילור מאמין ששווי הצוות עלה לכ-2 מיליארד דולר מאז כרת העסקה, ומאמין שהוא יכול להרוויח יותר על ידי התחלת תהליך מכירה חדש.
אף על פי כן, לא ברור ש-A-Rod יכול לפדות את המחיר שהוא נעול. זה נובע בחלקו משום שחוקי ה-NBA לא יאפשרו לו להפוך לבעלים אלא אם הוא יוכל לשלם את החשבון עבור 15% ממחיר הרכישה הכולל - כמעט 200 דולר. מיליון כאשר מביאים בחשבון את החוב של הקבוצה - ללא עזרת משקיעים שותפים.
בינתיים, אם רודריגז לא יצליח לצבור נתח של 50%, הוא והמשקיעים השותפים שלו עלולים בסופו של דבר לחרוש מזומנים לצוות מבלי לקבל ביטוי בפעילות הקבוצה.
בתרחיש סיוט שכזה, "אתה תהיה מיעוט למיעוט", הזהיר מקור שתודרך על המצב. ביולי 2021, לורה וא-רוד יצאו לסיור תקשורתי לקידום שותפות עסקית חדשה, VCP Ventures.
"יש לנו הרבה קווי דמיון", אמר א-רוד ל-Bloomberg TV. "שנינו מניו יורק. לשנינו יש שתי בנות. שנינו מונעים במשימה".
אבל ההשקעה היחידה ש-VCP מפרסמת היא התחייבות של 1.9 מיליון דולר ביוני 2021 לקמעונאית האינטרנט Thoughtful, המספקת דרכים לציין ולזכור אירועים ופרטים חשובים, בהתבסס על אתר האינטרנט של VCP.
הוא סלק בערך אותו סכום, 600 מיליון דולר ברווחים לפני מס, כשמכר את אתר הקניות המקוון Jet.com ל-WalMart, אמרו שני מקורות.
כיום, לורה השקיע רבות בסטארט-אפ משלוחי המזון שלו Wonder, שלפי הדיווחים ביוני גייס כסף לפי שווי של 3.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תרגום זוועה
    תרגום 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר להבין כלום
    סגור