עסקי ספורט

ברצלונה השיקה את המדים החדשים, ששונים מכל מה שהכרתם

קבוצת הפאר הקטלונית הציגה את מדיה החדשים לעונת 2022/23, כשבמרכז החולצה ניצב הלוגו של הספונסרית החדשה - ענקית הסטרימינג ספוטיפיי, שתיתן למועדון חסות בארבע השנים החדשות. וגם: הצבע החדש
מערכת ice | 
המדים החדשים של ברצלונה (צילום הטוויטר של ברצלונה)
לפחות מבחינת נראות, עושה רושם שברצלונה מוכנה לעונת 2022/23. היום (שישי) האימפריה הקטלונית הציגה לראווה את מדיה החדשים לעונת המשחקים הקרובה, שונים בתכלית מכל מה שהתרגלתם.
השינוי הבולט ביותר מגיע מהספונסר שמופיע במרכז החולצה כאשר חברת הענק השבדית, ספוטיפיי, תקבל ייצוג נכבד על המדים של קבוצת הפאר הקטלונית. אבל זה לא נגמר כאן. החולצה החדשה של ברצלונה כוללת לא רק את 'צבעי הבלאוגרנה', האדום והכחול, ועליה ניתן יהיה לראות פס שלישי עם צבע חדש - כחול כהה. 
כזכור, עוד בחודש מרץ ברצלונה ענקית הסטרימינג ספוטיפיי מכריזים על שיתוף פעולה ארוך טווח במסגרתו ספוטיפיי תהפוך לשותפה הראשית של המועדון ושירות הסטרימינג הרשמי של המועדון עבור 280 מיליון אירו בחוזה לשלוש שנים.
הלוגו של ספוטיפיי יודפס על חולצות קבוצת הגברים והנשים החל מעונת 2022/23 לארבע עונות והיא תתן חסות לחולצות האימונים במשך שלוש עונות. במסגרת שיתוף הפעולה ספוטיפיי ובארסה יפעלו כדי לייצר הזדמנויות לקידום אמנים מרחבי העולם על גבי החולצה האייקונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה