עסקי ספורט

ברצלונה במרדף אחר לבנדובסקי: זו ההצעה שהגישה לחלוץ

צ'אבי רוצה להגיע עם התקפה מחודדת לעונה הבאה, וזה הסכום שברצלונה מוכנה לשלם לאחד החלוצים הטובים בעולם
מערכת ice | 
רוברט לבנדובסקי (צילום מתוך האינסטגרם)
מאז שעבר בשנת 2014 מדורטמונד, רוברט לבנדובסקי, אחד החלוצים הטובים בעולם, מזוהה עם מכונת המלחמה הגרמנית באיירן מינכן. כעת, לאחר כ-8 שנים בקבוצה, הרהורי העזיבה שלו הקפיצו את ברצלונה ופ.ס.ז' שהחלו במרדף אחריו.
על פי הדיווחים בעולם, החלוץ הבהיר לברצלונה שהוא מעוניין בחוזה ל-3 שנים. מצידה של ברצלונה הודיעו שזה מוסכם, עם שכר של 8 מיליון יורו לעונה. מצד אחד החלוץ עדיין כובש בצרורות וגם העונה שבר שיאים, מצד שני, בסיום החוזה הוא יהיה כבר בן 37, לא צעיר.
הדרישה של באיירן עבור לבנדובסקי עשוי להגיע עד 80 מיליון יורו. בכל אופן, אם יעבור לקאמפ נואו בעונה הבאה, הוא יביא לברצלונה את החוד שהיא כל כך צריכה, עם כל הכבוד לאובאמיינג המצוין. החלוץ הפולני בן ה-33, צבר העונה מספר מדהים של 45 שערים וארבעה בישולים ב-39 הופעות בכל המסגרות.
המאמן הטרי של ברצלונה, כוכב העבר צ'אבי שכבר זוכה לשבחים, רוצה לפתוח את העונה הבאה בצורה חלקה. החלוץ הדני שלו מרטין ברייטווייט עשוי לחפש אתגר חדש, בנוסף, לוק דה יונג יחזור לסביליה כאשר ההשאלה שלו תסתיים בתום העונה הנוכחית, וברצלונה תצטרך להשקיע בחלוץ בחלון ההעברות של הקיץ, כאשר לבנדובסקי הוא כאמור האופציה הראשונה. בברצלונה שמו עין על החלוץ הנורווגי הצעיר ארלינג האלנד, אבל הורידו אותו מהרשימה לאחר שגילו שהם לא יכולים להתחרות להתחרות במנצ'סטר סיטי וריאל מדריד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה