עסקי ספורט

פרק חדש לפרארי בפורמולה 1: זו נותנת החסות החדשה

ההכנסות של פרארי מהעונה האחרונה של 1F מוערכות בכ-250 מיליון דולר, רובם מנותן החסות הראשי, הבנק הספרדי סנטנדר. כעת הודיעה פרארי על סיום הסכם החסות ומעבר לנותנת חסות חדשה. לא ברור אם נותנת החסות החדשה תיכנס במלואה לנעלי סנטנדר
שרון בירקמן | 
פרארי בפורמולה 1 (צילום ויקיפדיה)
אחרי שלוש שנים של שיתוף פעולה, פרארי והבנק הספרדי סנטנדר הודיעו כי הסכם החסות ביניהם לא יחודש בסוף שנת 2024. הבנק הפך לנותן החסות של קבוצת הפורמולה 1 ב-2022, זאת לאחר הפוגה של כמה שנים. לפני כן הבנק היה נותן החסות של פרארי בשנים 2010-2017. במהלך התקופה האחרונה, לוגו סנטנדר הופיע על רכבי הפורמולה 1 של פרארי, כובעים, מדי המרוצים וגם על רכבי ה-Le Mans Hypercars של הקבוצה.
על פי הערכות, ההכנסות של פרארי מחסויות בעונה הקודמת של פורמולה 1 עמדו על מעט פחות מ-250 מיליון דולר, כאשר סנטנדר היתה התורמת הגדולה ביותר.
הבנק הספרדי בוחן כעת אופציות אחרות לחסויות וייתכן שיתמוך בקבוצת וויליאמס, אליה יעבור הנהג הספרדי קרלוס סיינז בעונה הבאה. סיינז חתם על חוזה לשנתיים עם וויליאמס. 
פרארי פרסמה הודעה רשמית לפיה החל מה-1 בינואר 2025 נותנת החסות החדשה שלה תהיה קבוצת הבנקאות יוניקרדיט שמרכזה במילנו, מקבוצות הבנקאות הגדולות באירופה. טרם פורסם במדויק מה סוג החסות שיוענק ואם החסות של יוניקרדיט תחליף במלואה את זו של סנטנדר. יוניקרדיט כבר היתה נותנת חסות בטורנירים של טניס וליגת האלופות של אופ"א. זו הפעם הראשונה שהיא נכנסת לעולם הפורמולה 1.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה