עסקי ספורט

מכה לנבחרת ישראל: זה השחקן שיעדר מהסגל לאולימפיאדה

בשורה עצובה לנבחרת של של גיא לוזון: העונה המוצלחת שעבר כוכב הנבחרת ושחקנה לשעבר של מכבי חיפה ומיקומו כאחד השחקנים המשמעותיים בנבחרת לא יספיקו לתחרות העולמית 
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום מסך אתר ההתאחדות לכדורגל בישראל, shutterstock, אינסטגרם/ anankhalaily, danielperetz, מסך אתר beitarfc)
לפני הטורניר קיבלה הנבחרת הישראלית מכה לא פשוטה לאחר שהתברר שקבוצתו החדשה של ענאן חלאילי, אוניון סן ז'ילואז, לא מסכימה לשחרר אותו למשחקים. מדובר בפגיעה מקצועית נוכח העונה המוצלחת שחלאילי עבר במכבי חיפה עקב היותו אחד השחקנים המשמעותיים בנבחרת עד גיל 20 ששיחקה בקיץ 2023 במונדיאליטו וגם באליפות אירופה של הנבחרת האולימפית באותו קיץ.
מי שכן קיבל את האישור לשחק, הוא אולי השחקן החשוב ביותר בסגל של לוזון, אוסקר גלוך, ששוחרר בסופו של דבר מקבוצתו רד בול זלצבורג. גלוך היה הכוכב הגדול של נבחרת הנוער באליפות אירופה ב-2022, בה סיימה במקום השני, והיה בורג חשוב בהופעתה של הנבחרת הזו באליפות אירופה הקודמת. בינתיים הוא גם הספיק להפוך לשחקן משמעותי בנבחרת הבוגרת תחת הדרכתו של אלון חזן.
דניאל פרץ, שהיה האיש הכי משמעותי בהצלחתה הפנומנלית של הנבחרת באליפות אירופה בקיץ שעבר. השוער עצר שני פנדלים במהלך ה-1:1 בשלב הבתים נגד גרמניה, וכיכב בדו-קרב הפנדלים ברבע הגמר נגד גיאורגיה, שאירחה את הטורניר. הופעתיו הנפלאות של פרץ סידרו לו חוזה במועדון הפאר באיירן מינכן.
פרץ הוא אחד משלושת חריגי הגיל (שחקנים מעל גיל 23 שמותר לשתף) של הכחולים-לבנים לאולימפיאדה. יחד איתו בחר לוזון את עומרי גאנדלמן, שהיה חלק מהנבחרת באותה אליפות בקיץ שעבר ואף כבש את השער הניצחון ב-0:1 על צ'כיה במחזור הנעילה של שלב הבתים, וגם בלמה של מכבי חיפה ונבחרת ישראל הבוגרת, שון גולדברג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה