עסקי ספורט

ח"כ סימון דוידסון: "אפשר לחזור עם 5 מדליות ומספר שיא של גמרים"

ח"כ סימון דוידסון (יש עתיד) בריאיון ל-ice נערך לתרחיש ששחקני נבחרת ישראל יפגשו יריבים ממדינות עוינות: "כל עוד הנבחרת שלנו לא נפגעת פיזית או מאוימת, הכול בסדר, מדובר בחברה חזקים נפשית ופיזית"
 
דוד זולדן | 
ח"כ סימון דוידסון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, freepik)
קצת יותר מחודש לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בפריז 2024, המשלחת הישראלית ערוכה ודרוכה ובעיקר מתרגשת שהרי זהו ציון דרך משמעותי במסעה של ישראל למשחקים האולימפיים ששואפת לחזור עם תארים ולהביא הרבה כבוד למדינת ישראל. סימון דוידסון, חבר הכנסת מטעם מפלגת יש עתיד ולשעבר יושב ראש איגוד השחייה בישראל, בעברו מורה ומחנך, שחיין מצטיין ומאמן שחייה בכיר אומר בריאיון ל-ice דברים שכדאי להקשיב להם.
הרצוג אמר לספורטאים הישראלים: "אולי החטופים יראו אתכם בטלוויזיה". תרחיש בלתי 
"שמענו עדויות של חלק מהחטופים שכן הצליחו לצפות בטלוויזיה. במידה ויהיו זכיות אולימפיות אני מניח שההסתברות תעלה. כמובן כולי תקווה שמקרים כאלו יחזקו וישמחו אותם. אך זה זוטות, מה שישמח אותם זה שידעו שאנחנו נלחמים להחזיר אותם הביתה, הלב יתמלא באמת רק כשידרכו באדמת ישראל".
האם הספורטאים עשויים לפגוש את הנבחרת האיראנית או הטורקית וכיצד נהיה ערוכים לתרחיש כזה?
"מקרים של התנגשויות בין נבחרת ישראל לנבחרות אחרות היא לא זרה לנו. להערכתי זה אפשרי גם עם מדינות שיש לנו הסכמי שלום, כפי שקרה עם הג'ודוקא המצרי שסירב ללחוץ יד לאורי ששון באולימפיאדה ב2016. כל עוד הנבחרת שלנו לא נפגעת פיזית או מאוימת, הכל בסדר, מדובר בחברה חזקים נפשית ופיזית".
בתרחיש לפיו יחזרו עם יותר מחמישה מדליות אפשר לנחש שתהיה שבע רצון?
"אני בהחלט מאמין שאפשר לחזור עם 5 מדליות ומספר שיא של גמרים. מאמין בהם שלא יושפעו מרעשי הרקע ויעשו את המיטב שלהם. כמו כל עם ישראל אשמח שיחזרו הביתה בשלום, עם מדליה וגאווה אישית ולאומית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה