ויראלי

טיילור סוויפט בדרמה ענקית: "ראיתי את החיים חולפים לנגד עיניי"

טיילור סוויפט, הכוכבת הגדולה ביותר כיום בעולם, כמעט והתרסקה על הבמה במהלך הופעה של בטוקיו: "ראיתי את החיים שלי חולפים לנגד עיניי"
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
טיילור סוויפט, היא ללא ספק הדבר החם ביותר בעולם המוזיקה בשנה האחרונה, אחרי שזכתה כזמרת השנה. הכוכבת הגדולה עלתה בסוף השבוע האחרון להופעה בבירת יפן, טוקיו, אלא שכשירדה מהמדרגות לכיוון הבמה, הכוכבת מעדה וכמעט התרסקה על הבמה. 
אחרי האירוע הדרמטי שכמעט הסתיים לא טוב, סוויפט עלתה לבמה ואמרה בחצי צחוק לקהל: "ראיתי את החיים שלי חולפים לנגד עיניי". כזכור, רק לאחרונה הכוכבת עמדה במוקד של סערה ענקית, אחרי שברשת החברתית טוויטר, החליטו להסיר את כל מה שעולה בחיפוש אחר טיילור סוויפט בפלטפורמה.
הסיבה לכך היא שתמונות מיניות מזויפות של הזמרת של הזמרת שנוצרו על ידי בינה מלאכותית הופצו. טוויטר לשעבר x השעו את החשבון המשויך לתמונות, וצוות הבטיחות של האתר הוציא הודעה בה נכתב כי "יש לנו מדיניות של אפס סובלנות כלפי תוכן מסוג פרסום תמונות עירום ללא הסכמה".
עוד הוסיפו שם כי "הצוותים של האתר מסירים באופן אקטיבי את כל התמונות שזוהו ומבצעים פעולות מתאימות נגד. אנו עוקבים מקרוב אחר המצב, כדי להבטיח שהחשבונות האחראיים לפרסום יטופלו באופן מידי, והתוכן יוסר לאלתר. אנו מחויבים לשמור על סביבה בטוחה ומכבדת לכל המשתמשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זמרת בינונית ומטה, על מה כל הרעש סביבה?
    גדולה עאלק 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היא יותר כמו זמרת לוועדי עובדים .
    סגור