ויראלי

לכבוד השנה החדשה: עובדות מפתיעות במיוחד על המנהג המוכר

אחד המנהגים המוכרים במיוחד במהלך חגיגות השנה החדשה הוא להתנשק בחצות. הנשיקה מהווה את האמצעי החזק ביותר להבעת רומנטיקה, אז יצאנו לבדוק מה המקור שלה ומצאנו עוד כמה עובדות מפתיעות ומעניינות במיוחד
מערכת ice | 
זוגיות-אילוסטרציה (צילום pixabay)
ממש בקרוב תחל שנת 2024, וכולנו ניפטר מאחת השנים הגרועות ביותר בתולדות מדינת ישראל. אחד המנהגים המוכרים ביותר שנערכים על ידי חוגגים רבים של השנה החדשה בכל רחבי העולם הוא הנשיקה המפורסמת של חצות.
יש הטוענים כי מנהג הנשיקה לקוח מחג עתיק בימי אירופה הקדומה, בו נהגו להתנשק מתחת עץ עליו נמצא דבקון (סוג של צמח) בתקופה זו של השנה. הנשיקה מוכרת כאקט מיני, חושני, רגשי, המשלב בתוכו את כל החושים. כנראה כי זו הסיבה שהמנהג הפך להיות כל כך פופולרי בקרב החוגגים. 
עובדה מעניינת נוספת – הנשיקה הראשונה בקולנוע הייתה ככל הנראה בסרט קצר בן 25 שניות שצילם תומס אדיסון בשנת 1896. מאז, רוב הסרטים הרומנטיים נגמרים באותה נשיקה מוכרת, שמייצגת את הרומנטיקה בצורה החזקה ביותר.
הראשונים שהיו לקרוא לנשיקה הצרפתית בשמה היו בכלל האנגלים, שטבעו את המוח בשנת 1923, וזה היה סוג של עלבון עבור הצרפתים משום שהם היו ידועים כעם עם מנהגים מיניים נועזים במיוחד. בסופו של דבר, לא ממש הצליח להם התרגיל.
בנוסף, לא רק בני אדם מתנשקים, אלא גם שימפנזים – אשר משתמשים בנשיקות לעתים קרובות כאמצעי תקשורת ובניית אמון. מבחינתם, הנשיקה היא דרך לחזק את הקשרים החברתיים עם קופים נוספים בקהילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה