ויראלי

נתניהו באמירה הזויה למשפחות החטופים: "מכבד אתכם יותר מדי"

המשפחות הכועסות תקפו אותו על דבריו כשאמר: "מי שעצר את המתווה זה הצד השני, לא אנחנו", וטענו כי מדובר בקשקוש, כאן נתניהו אמר דבר שכנראה נפלט לו: "לא קשקוש, מה שאני אומר כאן הן עובדות ברורות. עובדות ברורות. אני אומר לכם את הדברים, כי אני מכבד אתכם יותר מדי, שמעתי אתכם מהמיית לבכם, חבריי יאשרו את זה"
מערכת ice |  6
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, freepik)
הישיבה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למשפחות החטופים שוב הייתה קשה מאוד וכללה חילופי דברים לא קלים בין הצדדים, כאשר ירון אברהם הביא הערב (שלישי) בחדשות 12 את התמלול של השיחה הקשה.
נתניהו אמר למשפחות בפגישה היצרית: "זה מפגש מאוד חשוב כי הוא מאוד מחזק, אתה מה שאנחנו אומרים, אנחנו מתכוונים לו, וזה לא בא מן השפה אל החוץ, באמת להבין איך נביא את כולם". אחד מבני המשפחות התפרץ בזעם לעברו ואמר: "אתה שלחת אותם, הוא שלח אותם, אז הוא יביא אותם". משתתף נוסף אמר: "לשמוע אותם ונגיד את הדברים הקשים, אבל בכבוד, תודה".

המשתתף הזועם ענה: "אני אומר את זה בכבוד", נתניהו השיב: "הדסקית שנתת לי, נמצאת ליד מיטתי", המשתתף השיב לו: "לא שתהיה על הצוואר", נתניהו ענה לו כך: "היא על הצוואר והיא בלב", בן המשפחה תקף: "תתבייש".
כאן החלו צעקות באולם ונתניהו שקרא לא מעט מהדף, העביר את המסר שכולם עבור כולם לא היה על הפרק בשום שלב של המלחמה. הוא הסביר: "אז הדבר הראשון ששאלתם, זה מרומז בדברים שלכם. זאת הנחה שמקופלת בתוך הדברים, שהייתה או שיש לנו את האפשרות להביא את כולם במכה. חשוב לדעת, שהדבר הזה לא היה קיים. עד שלא התחלנו את התמרון הקרקעי, לא היה שום דבר, כלום, נאדה, אפס, דיבורים. הקטרים דיברו, האלו דיברו, אחרים דיברו, נאדה, אפס כלום".
המשפחות הכועסות תקפו אותו על דבריו כשאמר: "מי שעצר את המתווה זה הצד השני, לא אנחנו", וטענו כי מדובר בקשקוש, כאן נתניהו אמר דבר שכנראה נפלט לו: "לא קשקוש, מה שאני אומר כאן הן עובדות ברורות. עובדות ברורות. אני אומר לכם את הדברים, כי אני מכבד אתכם יותר מדי, שמעתי אתכם מהמיית לבכם, חבריי יאשרו את זה".
בני המשפחה קלטו את פליטת הפה: "יותר מדי!", "לא יצא לך טוב". נתניהו ענה: "אנחנו לא יכולנו להוציא את כולם בבת אחת. הדבר הזה אתם מבינים מיד, שאם היינו יכולים לעשות את זה היינו עושים את זה. והמחיר שהם רוצים הוא לא אסירים, זה גם אסירים, זה להכות במדינת ישראל". המשפחות טענו: "שייקחו אותי", נתניהו הבטיח: "אם תיווצר אפשרות להביא את כולם במכה אחת, אתם חושבים שמישהו כאן לא יסכים לזה? אתם חושבים שמישהו כאן מהחברים כאן לא יסכים לזה? יסכימו ועוד איך?".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לכף זכות..
    חנניה בית 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולנו,אבל כולנו,יודעים שהוא מעד בלשונו, אנו לא באים בטענות למשפחות החטופים על תוכן דבריהם של חלק מהם כי מדובר ב"חטופים"אבל כן בטים בטענות לראש הממשלה שמותקף ללא הרף על מלחמה שהוא לא אשם בה, ניתן לאמר שהוא טיפח את החמס אבל אי אפשר לאמר שהוא האחראי על חוסר המוכנות ערב האירוע ועל התפקוד בפרוץ האירוע.., חוסר הפירגון ולו המנמאלי למי שעושה ימים כלילות עבור עם ישראל ,יכול לגרום למעידה בלשון..גם הוא בן אדם!!.
    סגור
  • 4.
    מי שאמר קשקוש צריך להתנצל
    מוני 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש הממשלה בכלל לא צריך להיפגש איתם. הוא מינה צוות שמטפל בהם. הפגישות האלה הן הסחת דעת בזמן שהוא חייב להתרכז בהמון נושאים חשובים כולל החזרת החטופים באים האנשים האלה מתוגברים מקמפיין השנאה ומונעים את השיח ופוגעים במאמץ המלחמתי.
    סגור
  • 3.
    האיש כבר דמנטי (ל"ת)
    לא מסוגל לנהל מדינה 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה שקרה בערוץ 13 לא הזיז לכם (ל"ת)
    מממ 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בשביל מה הם נפגשים איתו ??
    הוגה דעות 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימרח אותם ???שיספר להם מעשיות ??
    סגור
  • זה טוב לקמפין, כך ציווה רונן צור (ל"ת)
    גוטה 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור