ויראלי

אגם בוחבוט מברכת את בן זוגה: "אתה המקום הבטוח שלי לנצח"

אגם בוחבוט בירכה את בן זוגה בר ברימר לרגל יום הולדתו: "אהוב ליבי, הבן אדם הכי מיוחד ומדהים בעולם הזה, בתקופה שאנחנו נמצאים בה מבינים מה חשוב והכי חשוב זה שאתה כאן לצידי, בריא ושלם".
מערכת ice |  1
אגם בוחבוט (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט)
אגם בוחבוט בירכה את בן זוגה בר ברימר לרגל יום הולדתה וכתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "מזל טוב אהבת חיי! אהוב ליבי, הבן אדם הכי מדהים ומיוחד בעולם הזה. בתקופה שאנחנו נמצאים בה, מבינים מה באמת חשוב והכי חשוב שאתה כאן לידי, בריא ושלם.
אמן שרק תהיה לי בריא ומאושר, שתגשים כל חלום מהכי קטן להכי גדול מאחלת לעצמי שלנצח זה יהיה אני ואתה, בעולם שלנו, עם השטויות והאהבה שהם רק שלנו. אתה המקום השקט והבטוח שלי לנצח. יום הולדת שמח אהבה שלי אני אוהבת אותך".
כזכור הכוכבת שהתגלתה כאשר זכתה בתוכנית בית הספר למוסיקה חיממה את ברונו מארס כאשר האחרון הופיע בישראל לפני המלחמה. לאחרונה דווח ב-YNET כי בוחבוט מנסה להגיע לפשרה אחרי הסכסוך המתוקשר עם המורה שלה לשעבר בתוכנית משה פרץ.

בוחבוט המשרתת כיום בצה"ל בלהקה צבאית במסלול הטאלנט השתתפה בשנה שעברה ביום הולדתה ה-75 של המדינה וביצעה את שיר הנושא לחגיגות העצמאות יחד עם אלה לי להב ואור עמרמי ברוקמן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב
    דוד 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב לבן זוג של אזמרת אכי מאממת
    סגור