ויראלי

קורין גדעון מסרבת ל-20,000 שקל: זו ההצעה ההזויה שקיבלה

הסטורי שהעלתה מאימון ממכון הקשר שקיבל תפנית ביזארית, כאשר קורין גדעון ביצעה הרמת המשקולות וכנראה שהמראה שלה בבגדי ספורט עורר פטיש מוזר מאוד של אחד מהעוקבים, שבעקבות זאת שלח לה את ההצעה הבאה בדואר הנכנס: “מוכן לשלם לך 20,000 לסרטון של הכפות רגליים אחרי האימון”, ואיך היא הגיבה?
מערכת ice |  2
קורין גדעון (צילום קובי שרביט)
הסלבס בישראל נתקלים לא פעמים במילים קשות, בהכפשות, או לחלופין במילים טובות וברכות בדואר הנכנס שלהם ברשתות החברתיות, אבל כלום לא הכין את קורין גדעון להצעה "המפתה" שקיבלה חשבון האינסטגרם שלה, בו קרוב ל-400,000 עוקבים.
בזמן שהעוקבים שלה מקבלים עדכונים שוטפים בנושא ההסברה למדינת ישראל, מעבר לפעילויות היומיומית שלה כאמא במשרה מעלה, כשגדעון מעלה עשרות פוסטים מאז תחילת "מלחמת חרבות ברזל", הגיעה לה הצעה מינית מוזרה במיוחד.
 
הסטורי שהעלתה מאימון ממכון הקשר שקיבל תפנית ביזארית, כאשר קורין גדעון ביצעה הרמת המשקולות וכנראה שהמראה שלה בבגדי ספורט עורר פטיש מוזר מאוד של אחד מהעוקבים, שבעקבות זאת שלח לה את ההצעה הבאה בדואר הנכנס: “מוכן לשלם לך 20,000 לסרטון של הכפות רגליים אחרי האימון”.
משועשעת או שלא, גדעון פרסמה את ההודעה הזו וגם את דעתה על האם היא מוכנה בכלל לעשות זאת. גדעון כתבה: “מוכנה אם תחזיר את החטופים ותחסל את סינוואר”, כשהיא מוסיפה לכך אימוג'י מסמיק וגם אימוג'י מאוהב. הזוי לחלוטין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טרחנית אין לי כוח להגיב לתשומי יותר (ל"ת)
    יאללה ביי 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קרין גדעון
    רותי 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשואה לחרדי צנועה וחסודה איפה?????
    סגור