ויראלי

רותם סלע מתרגשת: שיחת הטלפון המפתיעה שקיבלה נחשפת

מגישת קשת 12 והשחקנית רותם סלע חשפה בהתרגשות את השיחה המפתיעה שקיבלה מעיריית תל אביב, שהחליטה להתקשר לתושבים ולשאול לשלומם: "אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי בחודש האחרון"
תום נחום |  2
רותם סלע (צילום יוטיוב/ בנק דיסקונט)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (שני) זהו יומה ה-31 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, כאשר החברה הישראלית עדיין מנסה לעכל את האסון הכבד שנפל עלינו בשבת השחורה ורבים חווים קושי נפשי לא פשוט.
כעת, מגישת הטלוויזיה והשחקנית רותם סלע, שמנחה לצד אסי עזר בין היתר את 'נינג'ה ישראל' ו'הכוכב הבא', שהייתה אמורה לעלות בשבוע שעבר לאוויר אך שידורה נדחה, חשפה בפני עוקביה את שיחת הטלפון המפתיעה שהצליחה לרגש אותה ואת היוזמה החשובה שנקטה עיריית תל אביב.

סלע התייחסה לשיחה וסיפרה: "קיבלתי טלפון עכשיו, על הקו בחורה מעיריית תל אביב: שלום רותם, אנחנו עושים שיחות טלפון יזומות לתושבים כדי לשאול מה שלומם, אז מה שלומך? יש משהו שאנחנו יכולים לעזור לך בו?", כאשר סלע הגיבה: "אה וואו, אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי בחודש האחרון".
כזכור, בחודש שעבר, ארבעה ימים בלבד אחרי מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס, סלע שיתפה: "עוברת בין ביקור חיילים פצועים בבתי חולים לביקור משפחות שחרב עליהן עולמן מעוטף עזה. שומעת סיפורי זוועה, אנחנו בוכים, מתחבקים, מתנחמים. יש לנו עם חזק, עם של גיבורים, אנשים טובים עם נשמה גדולה. אנחנו נקום מהימים השחורים האלה, עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צבועים. התקשרו דווקא לרותם סלע. ממש במקרה... (ל"ת)
    ישראל 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעניין את סבתא שלי (ל"ת)
    ראובן 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור