ויראלי

המגישה המצרית שאיימה על ישראל נענשת: "לשבור את המסך"

יוצר ישראלי סידר לבסמה ווהבי המצרית הטרלה חלומית שיכולה הייתה לסבך אותה מאוד. המפיק המוזיקלי ישי רזיאל עשה שימוש גאוני ב-AI והצליח 'להדביק" טקסט בעברית על זוועות החמאס ("רוצחים, אנסו נשים וערפו ראשים") בדבריה של בסמה ווהבה והיא תויגה בסרטון הוויראלי על חשבונה
מערכת ice |  1
צילום pixbay edit ice
אחרי הטבח הנוראי שביצע חמאס נגד ישראל לפני קצת יותר משבועיים ופתח בעצם את מלחמת חרבות ברזל, מגישת הטלוויזיה המצרית בסמה ווהבי פנתה לצופים הישראלים בסרטון שצולם בעברית, הזהירה מהזעם בעולם הערבי והעבירה ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו.
אלא, שהיום (רביעי) נחשף כי יוצר ישראלי סידר לה הטרלה חלומית שיכולה הייתה לסבך אותה מאוד. המפיק המוזיקלי ישי רזיאל עשה שימוש גאוני ב-AI והצליח 'להדביק" טקסט בעברית על זוועות החמאס ("רוצחים, אנסו נשים וערפו ראשים") בדבריה של בסמה ווהבה והיא תויגה בסרטון הוויראלי על חשבונה.
ווהבה נאלצה להתמודד עם הסרטון בשידור חי כאשר אפילו שידרה אותו בתוכנית שלה, כולל התגובה של עצמה לאותו סרטון, ולאחר מכן שיתפה את הקטע בעמוד הפייסבוק שלה כשהיא אומרת: "אני לא מאמינה, אני רוצה לשבור את המסך"
 
קרדיט: basma_wahba אינסטגרם
"הממשלה הישראלית לא מחפשת את הביטחון" פתחה ווהבי את דבריה והוסיפה: "אתם רואים את הכעס בעולם הערבי וברחבי העולם, זה לא רק במולדת הערבית. החיים שלכם בסכנה". בנוגע לראש הממשלה הישראלית הוסיפה ווהבי: "נתניהו לא מבין את המצב, הוא לא ראש ממשלה שיודע לדבר אל העם שלו שצריך לשאול את נתניהו שאלות קשות. לא ראינו אותו מנסה לברר מה מצבם של האסירים שלו. אני מציעה לעם לשקול את זה שוב ולחפש פתרונות ולחיות כאחים שלנו הפלסטינים בשלום".

ווהבי שיתפה את הסרטון גם בחשבון האינסטגרם שלה אך סגרה אותו לתגובות, ניכר כי אינה דוברת את השפה העברית כמו שצריך וחלקי משפט שלה נקטעים, מה שהופך את המסר שלה למשהו לא מובן ב-100%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לכל העוסקים במלכת ההסברה. המסר שצריך להעביר לכל העולם
    לכל העוסקים במלכת ה 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל העוסקים במלכת ההסברה. המסר שצריך להעביר לכל העולם .ולאירופה בפרט .שהם הבאים בתור .כי רק הרתעה וכוח יכולם לדחת את זה לא לבטל .ראו סוריה. לבנון מצרים .לוב ועוד בכול מקום שהם מרגישים קצת חזקים הם גורמים להרס וחורבן .
    סגור