ויראלי

מי חוטפת איומים על חייה מהמעריצים של טיילור סוויפט?

האקסית של בן הזוג החדש של טיילור סוויפט מדווחת כי המעריצים השרופים של הזמרת שולחים לה איומים על חייה. עוד היא כנתה אותם "צבועים" ו"אגרסיביים"
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
לפני ימים ספורים האקסית של בן הזוג החדש של טיילור סוויפט התראיינה לתקשורת וחשפה כי שחקן הפוטבול, טראוויס קלסי, בגד בה במהלך הזוגיות הקצרה שלהם. כעת היא מעידה כי מעריציה של סוויפט שלחו לה הודעות מאיימות ובהן איומים על חייה.
בריאיון לאינסייד אדישן, מיה בנברי סיפרה כי ה"סוויפטיז" - מועדון המעריצים של הזמרת הוא "אגרסיבי" וכי המעריצים הם "צבועים". עוד היא הוסיפה: "מטורף לחשוב שלאדם שאותו אני מחשיבה לחיובי ונחמד מאוד יש בסיס מעריצים כל כך שלילי וכועס".
נזכיר כי בנברי הודתה בריאיון שהיא לא חושבת שהזוגיות החדשה בין קלסי וסוויפט היא אמיתית. עוד היא סיפרה שקלסי בגד בה האישה שיצא איתה אחריה. מנגד, מקורבים של כוכב הפוטבול יצאו נגד דבריה וטענו כי בפועל בנברי הייתה בסך הכול הזוכה בתחרות הדייטינג בכיכובו של השחקן, וכי השניים לא באמת היו בזוגיות ארוכה מספיק כדי שיוכל לבגוד בה.
בעת זו בנברי לא חשפה אילו איומים בדיוק קיבלה והאם היא תתלונן על כך במשטרה. תגובות רשמיות מצידה של סוויפט וקלסי לא נמסרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה