ויראלי

יריב לוין נכלא בביתו על ידי מפגינים: כל הפרטים

הקרב בין בג"ץ לכנסת קרב ובא והרוחות בשטח מתלהטות. מאות מפגיני שמאל התפרעו וחסמו את ביתו של שר המשפטים יריב לוין. המשטרה פינתה את המפגינים וביצעה מעצרים. כל הפרטים
דוד זולדן |  1
כתובת נאצה על ביתו של יריב לוין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יונתן שאול)
יממה לפני הדיון המכריע בבג"צ על ביטול עילת הסבירות, מאות מפגינים מחו בסמוך לביתו של שר המשפטים יריב לוין. הפעילים התפרעו והניפו שלטים עם הכיתוב: "רוצים לגנוז, לא רוצים את לוין". במהלך ההפגנה ניסו מפגינים לחסום את היציאה וגורמי הביטחון נכנסו לתמונה שהורו על יציאת הרכב מדרך צדדית. עם יציאת מכונית השרד ניסו המפגינים להפריע את תנועת הרכב באמצעות פחי אשפה ורדפו אחרי המכונית תוך כדי שהם מנסים למנוע את נסיעתו של השר. בנוסף פנו המפגינים בקריאה לראש הממשלה: "להפסיק לאפשר ללוין לתפקד כראש הממשלה בפועל ולגנוז את חוקי ההפיכה המשטרית".
עקב התפרעות המפגינים המשטרה החלה במעצרים ועצרה שישה מהם. המשטרה עצרה שלושה אוטובוס של ארגון "אחים לנשק" בלטרון שהיו בדרכם לביתו של לוין. כמו כן, מספר מפגינים הורחקו למתחם משטרתי לאחר שחסמו את נתיבי התנועה המחברים את לטרון עם מודיעין.
ממחאת המילואימניקים "אחים לנשק" נמסר: "ראש הממשלה בפועל לוין מפרק את הדמוקרטיה הישראלית וקורע את העם. חוק ביטול עילת הסבירות הדיקטטורי מסכן את מעמדה של ישראל בעולם ומשאיר את חיילי צה"ל חשופים מול בית הדין הבינלאומי בהאג. לא ניתן להפיכה הכהניסטית לפרק את הדמוקרטיה ואנחנו, בניגוד לנתניהו, לא מפחדים משר המשפטים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האלימות של החולצות החומות תיגמר בדם ח"ו. (ל"ת)
    אלימים נמאסתם 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור