ויראלי

פדיחה לאייל גולן בהופעה בקיסריה: "יגידו שההופעה חרא"

ההופעה של הזמר לא עברה כמו שצריך, כאשר נרשמה תקלה טכנית במיקרופון שלו. הוא הסביר למעריצים שהגיעו לקיסריה בין היתר: "יש לי בעיות במיקרופון, אם אתם לא שומעים אני שומע, זה מציק לי", ופנה לאנשי הסאונד: "תטפלו בזה בזמנכם, באתי להגיד בקיצור יצא לי יצור, לא עובד המיקרופון הלאה"
מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום אלוני מור)
ההופעה של אייל גולן אמש (שלישי) לא עברה כמו שצריך, כאשר נרשמה תקלה טכנית במיקרופון שלו. הזמר לא ציפה שזה מה שיקרה לו מול אלפי המעריצים שהגיעו "להיכל" הכי חשוב בתרבות בישראל ונאלצו לראות אותו מסתבך.
הוא הסביר למעריצים שהגיעו לקיסריה בין היתר: "יש לי בעיות במיקרופון, אם אתם לא שומעים אני שומע, זה מציק לי", ופנה לאנשי הסאונד: "תטפלו בזה בזמנכם, באתי להגיד בקיצור יצא לי יצור, לא עובד המיקרופון הלאה".
לאחר שניסה את המיקרופון ונשמע קטוע, הוא ביקש מיקרופון חלופי וקיבל, אבל גם אז החלו בעיות: "אה, אה, איי, זה נשמע לא טוב אח שלי, זהו באו לשמוע שירים, מה אני אעשה? אני רוצה לשמוע טוב אחר כך יגידו הופעה חרא, תן לסדר את העניינים".
גולן הבטיח לקהל: ״כל זמן שאני מדבר, יחזור בזמן של ההופעה, כמו שעשיתי דפוק בצבא, אני אדבר עשר דקות, תקבלו עשר דקות אחרי, תקבלו שעתיים של הופעה, תהיה פה עד 2 בלילה מה אכפת לך?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אמפי קיסריה הופעה אייל גולן
    הייתי שם 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עדיין היתה הופעה מרשימה מאוד נהנתי גם מהיציאות שלו הוא מצחיק, הוא גם שלח הודעה התנצלות שאפו
    סגור
  • 2.
    אז תשאלו את עצמכם
    ניר 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך ב"היכל הכי מכובד במדינה.." למילותייך המערכת הגברה עם תקלות, אייל גולן לא מכוון לעצמו את המיקרופון. תבדקו אם מתנגדי הרפורמה המשפטית עובדים או נוכחים במקום. אנו במקומו תובע אתכם אחרי שזורק את המקרופון לרצפה ושר באקפלה עד סוף המופע. איפה שיש גזענות יש "תקלות" במקרופון..
    סגור
  • 1.
    הפוך אייל הראה שגם כאשר יש תקלות
    מיכל 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הוא מתמודד עם זה היטב, פשוט מלך , איך שהוא אילתר הצחיק ודיבר אל הקהל שהתגלגלו מצחוק כי לאיייל מעבר לווקאליות יש הומור משובח , מעבר לזה פשוט כייף לראות את טוב ליבו של אייל במחוות שנעשו לקהל אוהב מאחורי הקלעים , אהבתי גם את הסליחות קידוש השם מעל הבמה הגדולה , שאפו אייל
    סגור