ויראלי

תיק קטן - דרמה ענקית: הכוכב התמוטט, המופע היוקרתי בוטל

סטילה, חצי מהצמד נס וסטילה אשר חתום על הלהיט 'תיק קטן', חש אמש ברע ועל פי הדיווח הראשוני, ששונה בהמשך, אף התמוטט, מה שהוביל לביטול מופע החימום לפני הופעת הענק של זמר הרגאטון אוסונה בלייב פארק ראשון לציון
מערכת ice | 
נס וסטילה עם גידי גוב (צילום מיכה לובטון)
הכוכב הפורטו ריקני, זמר הרגאטון הלטיני המצליח אוסונה, הופיע אמש (שני) בלייב פארק בראשון לציון ואף ריגש את אלפי האנשים שהגיעו להופעה כאשר עלה לבמה עם דגל ישראל ואמר: "תודה מהלב שלי, גרמתם לי להרגיש פה בבית. תודה לכולכם מכל הלב שלי, הגעתי מפוארטו ריקו לישראל וגרמתם לביקור הזה להיות כל כך מיוחד". עם זאת, לצד הרגעים המרגשים בהופעה, מאחורי הקלעים נרשמה דרמת ענק.
על פי פרסום ראשון של כתב מאקו, גיל משעלי, הזמר וכוכב הרשת סטילה, חצי מהצמד נס וסטילה אשר חתומים על השיר 'תיק קטן', אחד הלהיטים הגדולים של התקופה האחרונה (אולי שני רק ל'לחם חביתה' האלמותי), חש ברע לפני ההופעה ועל פי הדיווח הראשוני אף התמוטט, מה שהוביל לכך שהופעתם של השניים כחימום לפני הופעתו של אוסונה בלייב פארק בראשון לציון בוטלה משיקולים רפואיים.
 
בציוץ שהעלה משעלי בנושא נכתב כך: "דרמה לפני ההופעה: סטילה חש ברע, החימום של "תיק קטן" באוסונה בלייב פארק ראשון לציון בוטל". מנתנאל מויאל יחסי ציבור, שמייצג את סטילה, נמסר למשעלי בנוגע לפרסום אודות הדרמה שהובילה לביטול ההופעה: "לצערנו סטילה אכן לא מרגיש טוב, חיכינו עד הצהריים בשביל לראות האם כן נצליח לקיים את מופע החימום אך בהמלצה רפואית נאלצנו בצער רב לבטל את השתתפותם במופע הענק ואת המופעים הקרובים שלהם, רק בריאות לכולם ונפגש בקרוב על הבמות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה