ויראלי

טבח נוראי בארה"ב: הרוגים ועשרות פצועים באירוע ירי המוני

עוד אירוע ירי המוני מחריד בארצות הברית: המשטרה דיווחה על אירוע ירי המוני שהתרחש בעיר בולטימור, במסגרתו מספר בני אדם נהרגו, ועוד עשרות נפצעו. נסיבות האירוע עדיין לא ברורות בשלב זה
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עוד אירוע ירי המוני מחריד בארצות הברית: המשטרה דיווחה הבוקר (ראשון) על אירוע ירי המוני שהתרחש בעיר בולטימור, במסגרתו מספר בני אדם נהרגו, ועוד עשרות נפצעו. נסיבות האירוע עדיין לא ברורות בשלב זה, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.
על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, הירי התרחש במהלך כנס בשכונת ברוקלין שבעיר, בו השתתפו מאות אנשים. על פי הדיווחים מעבר לים, נורו בין 20 ל-30 כדורים, כאשר בתיעודים שעלו מהזירה ברשתות החברתיות נראים חפצים רבים זרוקים על הקרקע, שנזרקו ככל הנראה בעת המנוסה של ההמון בעקבות הירי, שם בין היתר תועדו נעליים הפוכות ובקבוקי שתייה שנזרקו.
כוחות משטרו גדולים הגיעו לזירת הירי. זוטר שהגיע לזירת הירי ההמוני סיפר לרשת "פוקס ניוז" על הכאוס הגדול שהיה במקום ונתן עדכון ראשוני על מצב הפצועים שנפגעו בזירה. על פי אותו שוטר - עשרה בני אדם פונו לבתי החולים, וכי עוד 19 התפנו באופן עצמאי, כאשר עדיין לא ברור כמה אנשים מצאו את מותם באירוע המחריד, אך כמובן שלא מדובר בדיווח רשמי וצריך לחכות מה גודל המימד של האסון המזעזע הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה