ויראלי

אברי גלעד חושף את הסוד הגדול: מה תקבלו ממנו בחינם?

המגיש כתב בפייסבוק שלו: "שמח ונרגש להזמינכם להרצאה-השקה של הכמוסה החדשה לטיפול בהפרעת קשב וריכוז, הדוֹפָּטֶן, שיש לי זכות להיות שותף בה. אדבר על הפרעת קשב, שלי ובכלל, אספר על הטיפול החדש ואחלק כמוסות התנסות חינם לכל מי שיגיע"
מערכת ice |  4
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
אברי גלעד יוצא בהרצאת השקה חגיגית לדוֹפָּטֶן, החומר המהפכני לטיפול בהפרעת קשב וריכוז. בהרצאה אברי גלעד מדבר על החיים עם ההפרעה, על הטיפול החדש, ומחלק חינם ערכות התנסות לכל מי שבא.
גלעד כתב: "שמח ונרגש להזמינכם להרצאה-השקה של הכמוסה החדשה לטיפול בהפרעת קשב וריכוז, הדוֹפָּטֶן, שיש לי זכות להיות שותף בה. אדבר על הפרעת קשב, שלי ובכלל, אספר על הטיפול החדש ואחלק כמוסות התנסות חינם לכל מי שיגיע".

עוד כתב: "פוסט מפורט על החומר החדש יעלה בקרוב ובו כל הפרטים וקישור לקנייה. יקח עוד כמה ימים. בינתיים, אם בא לכם להיות הראשונים שמנסים, מוזמנים לרכוש כרטיסים לאירוע במוצאי השבת ב 27.5 בבית ציוני אמריקה, בשעה תשע בערב. הנה הקישור https://eventbuzz.co.il/lp/event/jncht".
לסיום כתב: "לסקרנים שלא יכולים לחכות - מדובר על חומר טבעי לגמרי, ללא תופעות הלוואי המוכרות מתרופות קשב מקובלות, מאושר FDA, אחרי מחקרים קליניים ברחבי העולם, השקעה כספית עצומה ותוצאות ראשוניות מהשטח של אנשים שמדווחים על מהפיכה של ממש. בואו להקשיב ולהתנסות. אחרי ההשקה בתל אביב נמשיך במסע השקה בכל רחבי הארץ, אל תסעו במיוחד. נגיע אליכם. להתראות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האיש הזה מחורפן לגמרי רוצה להרעיל האת הילדים שלנו !!!! (ל"ת)
    אביב 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    לא למהר
    יוסף 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאחד שמומחה בהפרעות קשב וריכוז וגם מטופל באופן אישי צריך להבין שאין קסם בעניין וכבר היו הצעות לכמה תרופות טבעיות שלא פעלו ורק גרמו לבעיות חרדה וחוסר טיפול נכון, יש להבדיל בין אדם מבוגר שסובל מבעיות קשב וריכוז לבין ילדים שאין להם שליטה ותבונות וזהו הבדל מהותי עד כדי כך שמבוגר מגיל 19 כבר יכול לשלוט בהפרעה ללא שום תרופה כזו או אחרת מה שאצל ילדים זה סיפור אחר לגמרי ואין בכוונתי לומר שהרטאלין הוא הפתרון והקסם ממש לא אלא צריך לזה לווי גם מסוג אחר אבל ללא כל ספק הרטאלין ומשפחתו בוודאים משמשים כמנוף לילדים ויש לי נסיון מעל 17 שנה ואין לי שום מניות בשום חברה של תרופות...תהיו מקצוענים תקיפו את הטיפול לא בטיפול תרופתי ובטח לא טיפול טבעי והזמן הוא יקר ובינתים מאבדים לילד המון הפן הרגשי והחברתי ומעגל ההצלחות שלו לכן חכמים היזהרו בדבריכם מדובר בילדים ובנפשות ממש...אל תציגו מצג קסם יש להבדיל בין מבוגרים עם שליטה לילדים רכים.
    סגור
  • 2.
    אברי
    רעות 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני המומה מאברי גלעד. נראה שהוא מאבד את השפיות. הכוונה בכל ההחלטות שלו וההתנהגות שלו בטלויזיה.
    סגור
  • 1.
    אברי גלעד (ל"ת)
    רעות 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור