ויראלי

כוכבת האח הגדול נשברת: "עצובה וכועסת, אין חשק לכלום"

בר כהן שיתפה את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם ביאוש ובפחד האוחזים בה בעקבות המצב הביטחוני ואת הכאב העז שהרגישה עם מותו של אור אשכר ז"ל: "חיים במדינה שהיא כמו רולטה. אני עצובה וכועסת עליה. זה המקום האחרון שבטוח עבורנו"
מערכת ice | 
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
מותו של אור אשכר ז"ל שנפצע אנושות בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב ומת אתמול (שני) מפצעיו לאחר מאבק הירואי של 11 ימים, נגע בלבבות של רבבות מאזרחי המדינה שהציפו את הרשתות החברתיות במאות פוסטים המומים וכואבים וזעקו למציאות שקטה ובטוחה יותר.
בין אלפי המגיבים ברשת, הייתה גם בוגרת "האח הגדול" בר כהן שהעלתה היום (שלישי) סטורי ארוך בו שיתפה את 218 אלף עוקביה באינסטגרם בתחושת היאוש והעצב שהיא חשה.
"תחושת עצב ומועקה, אין חשק לכלום", פתחה את הסטורי החשוף. אני חושבת שכולם מרגישים כך", כתבה. "היה משהו שונה בפיגוע הזה ולא הרעש במדיה אלא זה שכולם חיכו והתפללו כלכך חזק שהם יתעוררו. שאור ז״ל ורותם יתעוררו.
כל מקום, כל קבוצה, זה כל מה שדיברו עליו בשבוע האחרון גם מחוץ לאינסטגרם", הוסיפה וסיפרה כי גם סבתה הדליקה נרות בתפילה לשלומם של הפצועים. "סבתא שלי הדליקה נרות כל יום. מרגישה שכולנו קמנו הבוקר בתחושה כזו שאנחנו חיים במדינה שהיא כמו רולטה כזו", הוסיפה וכתבה בכאב. "שלהישאר בחיים ולא להיות במקום שמתרחש בו פיגוע זה כמו מזל. אור, רותם ומיכאל פשוט היו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון וזה היה יכול להיות כל אחד מאיתנו או מהקרובים שלנו", כתבה. "זה פחד קיומי אין לנו מושג איפה בטוח לנו להיות כבר.

"מרגישה שלא בא לי טלפון היום ולא בא לי לעבוד היום. לא בא לי כלום", עדכנה את מאות אלפי עוקביה בחוסר האנרגיה והיאוש שהיא חשה. "אני עצובה ואני כועסת על המדינה שאני חיה בה", עברה לטון יותר ביקורתי. "רק פה אנשים נרצחים כל הזמן ולא מתאונות או
חולי כמו בכל העולם רק בגלל שהם יהודים כי זה ככה", זעמה. 
"ראיתי את הפוסט על המחבל ששוחרר אחרי שני נסיונות פיגוע או לא יודעת מה הסיפור של המפלצת הזו. מרוב היאוש אפילו להתייחס לזה כבר אין רצון כי מרגיש כבר שהמדינה הזו הופכת למקום האחרון שבטוח עבורנו וכל מה שעובר בראש זה מתי הפעם הבאה ? ומי זה יהיה הפעם ? וכן זו המציאות שלנו", כתבה כמו מתוך זעקה. "האמנתי שזה ייגמר אחרת. הייתה לי תחושה אחרת הפעם ששלושתם יהיו פה", חתמה בעצב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה