ויראלי

נינט בעקבות האקס רן דנקר: "שולחת אהבה וחיזוקים"

נינט מצטרפת למחאה נגד הרפורמה המשפטית: "כשאין שום מגבלות על הכוח השולט האיזון מופר וזה מסוכן". הזמרת קראה לשיח מכבד והידברות: "שולחת אהבה גם למי שחושב אחרת ממני"
מערכת ice |  1
נינט טייב (צילום פייסבוק/ נינט טייב)

המוזיקאית נינט טייב הופיעה אתמול בערב (חמישי) בהאנגר, ודיברה על המצב הפוליטי והחברתי בישראל. טייב שלחה תמיכה למפגינים נגד הרפורמה המשפטית. "אני רוצה לשלוח מלא אהבה וחיזוקים לכל מאות אלפי המפגינים שהולכים ונלחמים למען הדמוקרטיה"

לפני ששרה את שירה 'שלא תיפול הרוח' נינט הסבירה, "זה כל כך חשוב. כשאין שום מגבלות על הכוח השולט האיזון מופר וזה מסוכן. אני רוצה לשלוח לכם חיזוקים, אהבה בלב. אתם עושים עבודת קודש. תודה רבה לכם שאתם נלחמים על הדמוקרטיה."
 


 



יחד עם זאת הדגישה שהיא בעד השמעת כל הצדדים ומעודדת הידברות. "אני רוצה לשלוח גם הרבה אהבה וחיזוקים גם לאלו שלא מסכימים איתי", אמרה. "לכל מי שחושב אחרת ממני. כי זה שיח פתוח. כי אני בעד הידברות, אני בעד לב פתוח. אני בעד להגיד את מה שאנחנו מרגישים בלי לפחד וזה בסדר."

יותר ויותר אמנים מביעים את דעתם נגד הרפורמה, ודברים דומים לנינט אמר בן זוגה בעבר הזמר והשחקן רן דנקר. "החוויה שלי היא לא ריב עם מישהו בעם, אלא שהמנהיגים שלנו דוחפים לנו אצבעות בעיניים ורבים בינם לבין עצמם ומתייחסים אלינו בצורה מזלזלת וצינית", אמר בראיון לגאולה אבן ברשת 13. "אנו מוצאים את עצמנו בסוף רבים אחד עם השני ועוד שניה מלחמת אחים, כבר לא נראה לי הזוי להגיד את זה". דנקר קרא לאמנים לנצל את הכוח שיש להם על מנת לקרוא להידברות.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "מאות אלפי" חחחחח עוד זומבי חיה בסרט של גופי התעמולה
    לא עשו אותנו אתמול 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפעם עוד היו סוג של תקשורת. בחיים לא היו שם שום מאות אלפים, משקרים בלי להתבייש וגם עושים פוטושופ על צילומים כ"שצריך". בוידאו רואים את ההבדל התהומי בין המספרים שהם ממציאים למציאות הדלילה לגמרי. גם בשיא שלהם. וכשמחפשים את הכבשים הממומנות של מתכנני ההפיכה (אהוד ברח, אולמרט וכו') ברחוב, רואים עד כמה הם בעצם מעטים ועד כמה הפער למול שקרי התעמולה מקומם.
    סגור