ויראלי

מאור אדרי בורח מגירושים? הוא ואשתו בדרך לשלום בית

אחרי שעזב את הבית ורעייתו של מאור אדרי אישרה לראשונה את הפרסומים על המשבר בין בני הזוג: "המצב מורכב, אני מקווה מאוד שנצלח אותו", כעת הוא חוזר הביתה כדי לתקן את המצב
מערכת ice |  1
מאור אדרי (צילום פייסבוק מאור אדרי)
הביצה רעשה בשבועות האחרונים סביב המשבר בנישואיו של הזמר מאור אדרי, לאחר הפרסומים על כך שעזב את הבית בו התגורר עם רעייתו ואם בנו התינוק, נאור פוני. בני הזוג התגוררו זמנית אצל אמה של פוני עד שדירתם החדשה במודיעין תהיה מוכנה, אבל הבוקר (ראשון) נוגע על ניצנים של שלום בית.
הזמר שב לביתו אחרי כמה שבועות ששהה אצל חבריו ונראה כי השניים מנסים להתקדם שוב כדי להחזיר את ביתם למצבו הטבעי. השניים ניסו לגשר בתקופה האחרונה על הפערים ונפגשו במספר מקרים כדי לנסות לעבוד על הזוגיות.
רק לאחרונה אישרה פוני: "המצב מורכב. זה לא סוד. אני לא מאלה שיגידו לך שהחיים תותים. אני לא יכולה להגיד שאין כלום - כי יש משבר. לצערי, זה צריך להיות לעיני כל, אבל אנחנו זוג כמו כל הזוגות - חווים משבר. מקווה מאוד שאנחנו נצלח אותו".

"היה לנו רגע שכל אחד היה צריך שנייה לנשום אוויר, וזה בסדר ולגיטימי", המשיכה פוני, "אני רוצה להאמין שנתגבר על זה, כי אני באמת מאמינה במוסד הנישואים - ואני חושבת שלא צריך למהר לפרק, ומשברים נמצאים כדי שנתגבר עליהם ונצלח אותם... אני לא חושבת שאין זוג צעיר עם ילד, עם מעבר דירה וכו', שלא חווים משברים. זה חלק מהחיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאור היקר בחור צנוע
    יו 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צריך להבין שהחיים כמו ספינה שניכנסתה אליה מרצונך ומבחירה עכשיו תתמודד עם הגלים מניסיוני וממרום גילי אני אומר לך בהצלחהוכל משבר שאתם עוברים רק יחזק אותכם אל תתיעצו ואל תשתפו אף אחד העניינים שבנכם הם שלכם ויש הרבה"נשמות טובות" מסביבכם אל תאמין לאף אחד שבו תדברו תבטיחו אחד לשניהאת סגור לבכם ותלמדו לעתידכם בהצלחה חמוד
    סגור