ויראלי

מורן אטיאס מחפשת בן זוג: "אמרו לי שהחיים נגמרים"

השחקנית והדוגמנית המצליחה ענתה בתשובותיה לשאלות העוקבים לגבי חייה הזוגיים: "שמעתי הכל עד שהחלטתי להקשיב ללב. ועשיתי את זה ועכשיו יש לי פתרון להכל. אני יוצאת לתיאטרון, לומדת משחק, מפקיה שלושה פרויקטים ויוצאת לדייטים"
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
בגיל 41, הדוגמנית הישראלית הבינלאומית מורן אטיאס הפכה בפער הראשונה בחייה לאמא טרייה. אבל האם הקריירה נעצרה? האם חיי הזוגיות כבר לאר יהיו אותו הדבר? האם הזמן שלה אזל? אטיאס החליטה לעשות צעד ולנסות לצעוד שוב במסלול זוגי ואולי למצוא שוב את בן הזוג המושלם בשבילה.
במסגרת סשן של שאלות ותשובות, השחקנית השיבה לשאלת העוקבים לגבי האחריות בלהיות אם לתינוק ומה המשמעות של הדבר בעיניה: "ממש לא, בא לי לצעוק את זה כי גם אותי זה הפחיד חברים סביבי שאמרו לי שהחיים נגמרים. לא יהיה לך זמן לעשות פיפי. זהו לא תעבדי כשחקנית שנה לפחות. לא תכירי אף אחד כי מי ירצה אמא פלוס חבילה".

עוד הוסיפה השחקנית והדוגמנית המצליחה בתשובותיה: "שמעתי הכל עד שהחלטתי להקשיב ללב. ועשיתי את זה ועכשיו יש לי פתרון להכל. אני יוצאת לתיאטרון, לומדת משחק, מפקיה שלושה פרויקטים ויוצאת לדייטים".
לסיום הוסיפה: "אז הכל מתחיל מרצון . כשיש רצון מוצאים פתרונות להכל ופתאום להכל יש משמעות חזקה יותר כי אני חוזרת הביתה לידיים מלאות", העוקבות שלה שלחו לה לאחר מכן לא מעט תגובות מחזקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה