תרבות ופנאי

מורן אטיאס מתרגשת: "על החוויה האינטימית אני לא אוותר"

הדוגמנית שנכחה בהשקת 'ז'ה טם' של שלומי אלקבץ אחיה של רונית אלקבץ המנוחה, התרגשה מהמעמד: "כן יש פה סיפור עדתי. אור חדש. בגד חדש. וכן הבגד מדבר בסרט ומספר מסע של אישה מזרחית ששינתה את הגישה. שהביא אור באולמות הקולנוע החשוכים וממשיכה להאיר במותה"
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
הדוגמנית הישראלית הבינלאומית מורן אטיאס, שרק לאחרונה הביאה לעולם בגיל 41 את בתה הראשונה, הגיעה להשקת הסרט 'ז'ה טם' המגולל את סיפורה של השחקנית המנוחה רונית אלקבץ ואין ספק שהיא נותרה מרוגשת מאוד מהמעמד.
אטיאס העלתה פוסט לאינסטגרם בו כתבה: "לפני כמה ערבים הגעתי להקרנה של הסרט ז׳ה טם. רציתי לוותר על מינגילינג ותמונות כי ידעתי שהסרט יהיה אינטימי ועל האינטימיות הזאת לא רציתי לוותר אבל לא הגעתי מספיק מאוחר וכשביקשו שאצטלם לא היה לי נעים להגיד לא. והדבר קיבל מימד ענק שנכנסתי לאולם שהיה מחא עד אפס מקום. מלא באנשי תרבות ואומנות, מביני עניין ואפשר לומר האליטה של התעשייה. תעשייה שגדלתי עלייה שהמזרחיים בה מיעוט. כן זאת עובדה".
 
עוד הוסיפה: "האולם ממשיך להתמלא ואיתו גם הלב. לבמה מגיעים יוצרי הסרט אלקבץ ואיפרגן עם מילים שמרחיבות את החוויה. שלומי שמקדיש אותו לכל אותן נשים שלחמו בשביל להמשיך את האור הנשי ומורן שמקדישה אותו לאביה שתמיד לבש חליפה שלושה חלקים עד שהגיע לארץ וקראו לו שלוח. בדיוק כמו סבא שלי ..אלקבץ ואיפראגן".

לסיום הסבירה: "כן יש פה סיפור עדתי. אור חדש. בגד חדש. וכן הבגד מדבר בסרט ומספר מסע של אישה מזרחית ששינתה את הגישה. שהביא אור באולמות הקולנוע החשוכים וממשיכה להאיר במותה. מפארת את שורשיה וביחד יצירה שמעניקה לדור הבא אפשרות לראות את עצמן. נתת לי השראה לראות את עצמי יום אחד על במה דומה. ועל החוויה האינטימית אני לא אוותר כי אראה את זה מחר על המסך הקטן עם המשפחה שלי. משפחת אטיאס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה