ויראלי

שני זרים זהים: המפגש ההזוי שהסתיים בבדיקת DNA דרמטית

ני שחקני בייסבול בארצות הברית, תחת אותו השם בדיוק ועם מראה זהה באופן מוזר במיוחד, גורמים בלבול אצל המעריצים מזה שנים רבות וכעת הם החליטו לעשות בדיקת DNA כי לבדוק האם הופרדו בלידתם. התוצאות מפתיעות
מערכת ice | 
שחקני הבייסבול הזהים (צילום צילום מסך)
שני שחקני בייסבול בארצות הברית, תחת אותו השם בדיוק ועם מראה זהה באופן מוזר במיוחד, גורמים בלבול אצל המעריצים מזה שנים רבות. בריידי פייגל, 32, שהוא שחקן בלונג איילנד דאקס, נראה כמעט זהה לבריידי פייגל האחר, בן 27, שמשחק בלאס וגאס.
בין השניים יש הבדל של ארבעה סנטימטרים בלבד, נפח הגוף שלהם הוא בדיוק אותו הדבר, שניהם בעלי שיער ג'ינג'י ושניהם אף מרכיבים משקפיים. הפעם הראשונה שבה החל בלבול בין השניים הייתה ב-2015, אז שניהם עברו ניתוח במרפק אצל אותו רופא, 
ד"ר ג'יימס אנדרוז.
אנדרוז נדהם לגלות כי השניים נראים בדיוק אותו דבר, עם שם זהה, והוא כמעט התבלבל והיה בטוח שהשחקן כבר עבר את הניתוח. אנדרוז אף סיפר כי אמר לו: "היית אצלי בניתוח כבר לפני שישה חודשים, על מה אתה מדבר?".
בשנת 2017, השניים נקלעו למשבר זהות נוסף, זאת לאחר שקבוצת הבייסבול של אוניברסיטת מיסיסיפי תייגה את פייגל הלא נכון בטוויטר במחווה ליום הולדת, שבה הוחתם בזמנו שחקן לאס וגאס.השניים החליטו לעבור בדיקת DNA ולנסות לגלות האם הם הופרדו בלידתם. בדיקת ה-DNA לא הראתה שום קשר ביולוגי, אך בעקבות הסיפור הם הפכו לחברים טובים מאוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה