ויראלי

צפו: אקטיביסטים להט"בים אכלו דפים מהתנ"ך במהלך מחאה

סטודנטים בקולג' אמריקאי מחו כנגד קולנוען שהגיע לקדם את סרטו הבוחן סוגיות מגדריות וטרנסג'נדריות, תוך טענה שהנשיות נקבעת על ידי הביולוגיה
מערכת ice | 
מחאת להטב (צילום Guy Smallman)
פעילים פרו-טרנסג'נדרים אכלו דפים מתנ"ך כשהם מחו על אירוע בהשתתפות מאט וולש וסרטו התיעודי השנוי במחלוקת "מהי אישה?" באוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון. הפרשן השמרני וולש, שנמצא בעיצומו של טור בקולג'ים, הגיע לקמפוס ב-24 באוקטובר להקרנה של סרטו והתקבל על ידי חבורה של סטודנטים זועמים.
 
קרן אמריקה הצעירה פרסמה סרטון של סטודנטית דוחפת דפים מתנ"ך קרוע בפיה. בסרטון אחר, מפגינים מצולמים כשהם צועקים לתוך מגפונים שאנשים לבנים הם "גזענים של המלך" ושהם היו שם כדי "לגרש ביחד את הנאצים מהקמפוס". המפגינים קראו "זכויות טרנסים הם זכויות אדם" כשהם מובלים על ידי אישה עטויה בדגל קהילת הלהט"ב.
"אני רוצה להודות גם לבכיינים השמאלנים על הפרסום החינמי שרוססו בכל הקמפוס", אמר וולש לפני הקרנת סרטו. אחר כך הוא פנה לראשי בית הספר, בהתייחס להודעה שהאוניברסיטה שלחה לפני הגעתו, המזהירה את הסטודנטים כי אמור להופיע דובר שדעותיו "אנחנו מאמינים, מזיקות לקהילה הטרנסית שלנו". "לממשלת UW-Madison: אתם צריכים להתבייש בעצמכם. אתם פחדנים מחפירים ומשפילים את עצמכם. אתם ליצנים חסרי עמוד השדרה וחייבים לי התנצלות".
בתגובה לסרטון, וולש צייץ בטוויטר: "ובכן, אתה יכול להיות בצד שאוכל את התנ"ך ומסרס ילדים, או שאתה יכול להיות ממש בכל צד מלבד זה. הבחירה שלך, אמריקה". "מה זה אישה?" שוחרר מוקדם יותר השנה. הוא בוחן סוגיות מגדריות וטרנסג'נדריות תוך טענה שהנשיות נקבעת על ידי הביולוגיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה