רכילות עסקית

אריאנה גרנדה מתגייסת למען זכויות הנוער הגאה

הכוכבת והזמרת הבינלאומית, אריאנה גרנדה, יוצאת להגנת זכויותיהם של הנוער הלהט"בי בארה"ב בעזרת מסע גיוס כספים בהיקף של עשרות אלפי דולרים

מערכת ice | 
אריאנה גרנדה (צילום The Voice, יוטיוב)
זמרת הפופ והשחקנית המצליחה, אריאנה גרנדה, הקימה מסע גיוס כספים ענק במטרה לסייע כלכלית לארגונים המגינים על זכויותיהם של הנוער הלהט"בי בארה"ב. מסע הגיוס החל באפריל האחרון עם הודעה מיוחדת באינסטגרם הפופולרי של הזמרת. הפוסט מתאר את המחדל החוקתי בארה"ב שפוגע בנוער טרנסי ומגביל את זכויותיו.
הזמרת הצעירה הכריזה שתשווה את סכום כלל הכספים שיאספו בתרומות, עד סכום של מיליון וחצי דולר ואף ייחדה את ארגון JASMYN מג'קסנוויל שבפלורידה כאחד מ-18 ארגונים שעתידים לקבל את כספי התרומות.
ארגון JASMYN הדגיש שמטרתו היא לקדם את הנוער הלהט"בי באמצעות תמיכה של קהילה בטוחה, ערכים מנהיגותיים, הסברה ועוד. הארגון דיווח לאתר חדשות אמריקאי שהוא מקבל צ'קים חודשיים מכספי מסע הגיוס של גרנדה וקיבל עד היום מעל ל-147,000$.
 
לצד גיוס הכספים מצדה של כוכבת הפופ, הארגון הצעיר מפלורידה קיבל מתנות ותרומות בתחילת השנה דרך המדיה החברתית ועזרתו של הסופר גלנון דויל. בנוסף במהלך חודש הגאווה קיבל סיוע מצד תורמים שהתוודעו לארגון לראשונה.  
הארגון מסר כי התרומה הנדיבה של גרנדה תסייע בהגדלת התוכניות המוצעות לתלמידים ובפרט לסיוע ותמיכה פרונטליים בבתי הספר, קבוצות תמיכה מקוונות, עזרה לקראת המבחנים והפניות לתוכנית סיוע נפשי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה