ויראלי

מטריד: חשף את איבר מינו ונזרק מבריכת המלון בדובאי

כוכב ה-NFL הבעייתי לא אימץ, בלשון המעטה, את החוקים בבית המלון של דובאי, והורחק משם אחרי תקרית מטרידה במיוחד. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
בריכה (צילום freepik)
כוכב הפוטבול אנטוניו בראון נתפס בווידאו מקפיץ את הישבן החשוף שלו מול בחורה המומה בבריכה במלון בדובאי. אם זה לא מספיק, המצלמה תפסה את איבר מינו עולה מעל פני המים. כמה נופשים פעורי עיניים התבוננו בהלם.
צילומי וידאו שהושגו על ידי הניו יורק פוסט של התקרית ב-14 במאי במלון ארמני דובאי מציגים את בראון, בן 34, ברגעים המביכים. עדי ראייה אמרו כי בראון - שתעלוליו הקודמים מחוץ למגרש סיבכו אותו עם הליגה והחוק והוא נותר שחקן חופשי ב-NFL לאחר שפרש באופן מוזר ב-Tampa Bay Buccaneers באמצע משחק בעונה שעברה.
 
שני עדי ראייה סיפרו ל"פוסט" כי אחרי שמשך את איבר מינו מעל למים  בראון המשיך להתהדר בחלקיו המוצנעים מספר פעמים לאחר מכן, ושאל את האישה בגסות: "את רוצה את זה?"

המקורות אמרו שהאישה נראתה מוטרדת, ולאחר מכן נצפתה בתוך המלון כשהיא צועקת ומתלוננת בפני אחרים על התקרית.
 
בראון התבקש לעזוב את המלון זמן קצר לאחר התקרית, לפי צוות המלון שביקש אנונימיות. המלון גם קיבל תלונות קודמות מאורחים אחרים על תעלוליו של בראון, אמר המקור.
התלונות כללו כי בראון לא כיבד לכאורה את מנהגי קוד הלבוש של איחוד האמירויות על ידי הליכה בחזה החשוף מול האורחים בתוך המלון, ועישון של מה שהם מאמינים שהריח כמו מריחואנה בחדרו, דבר שאסור על פי חוק במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה