ויראלי

נסיכה דיאנה חזתה את מותה? תיעוד מצמרר בסרט הדוקו החדש

בתיעוד נראתה הנסיכה דיאנה כשהיא אומרת לעורך דינה שהיא חושדת כי יש המנסים להתנקש בה, לדבריה אחת הדרכים לכך יהיה תאונת דרכים
מערכת ice |  2
הנסיכה דיאנה (צילום ויקיפדיה)
בסדרת דוקומנטרית חדשה ששודרה ברשת Discovery+ תועדה הנסיכה דיאנה כשהיא אומרת לעורך הדין שלה, ויקטור מישון, בשנת 1995 כי יש המנסים "להיפטר" ממנה, לדבריה אחת הדרכים יכולה להיות תאונת דרכים. בעוד שדיאנה טענה ש"מקורות מהימנים" העניקו לה את המידע, היא הייתה קצרת פחות החלטית לגבי זהותם האמיתית, כפי שתועד במכתב פרי עטו של מישון.
השיחה סיפקה תובנה מוזרה לגבי מה יכול היה להוביל לאותו לילה גורלי, 31 באוגוסט 1997, כאשר הנהג שלה אנרי פול התרסק בתוך מנהרת פונט דה ל'אלמה בפריז, והרג את הנסיכה כשהייתה בת 36 בלבד.
 
אחת לתקופה מגיעות שמועות בנוגע למותה המפתיעה של הנסיכה דיאנה. הראשונה שבהן הייתה ב-1999 אז הגיעה חקירה צרפתית למסקנה כי רכב נוסף בא במגע עם המרצדס במנהרה, פיאט אונו לבנה, רכב הזה לא נמצא מעולם. דבר נוסף שעורר את השמועות היה דיווחם של כלי התקשורת כי מהירותה של המכונית בעת ההתנגשות בעמוד הייתה מעל 190 קמ"ש, ושמחט מד-המהירות נתקעה על מספר זה. אך מאוחר יותר הודיעו חוקרי התאונה כי המהירות בעת ההתנגשות הייתה בסביבות 95–110 קמ"ש, וכי למרצדס לא הייתה כלל מחט במד-המהירות הדיגיטלי.

ב- 2004 נפתחה חקירה נוספת על ידי מייקל בורגס, הפתולוג של משפחת המלוכה. בדו"ח שפורסם במסגרת החקירה קבע בורגס כי אין בסיס לטענה שדיאנה נרצחה, וכי התאונה שבה נהרגה הייתה "תאונה טראגית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הערה
    אנונימי 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העתקתם מויקיפדיה
    סגור
  • 1.
    הגורל מכתוב
    דיאן 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה צ'ארלס קינא בזוגיות המופלאה שלה עם דודי אלפייד ושכר מישהו שיתנקש בחייהם ע"י רדיפה אינטנסיבית אחריהם עם ברכבו עד לתאונה המיוחל. לא פעם גם טענה שצלמי פפראצי רודפים אחריה לכל מקום אפילו עם הרכב
    סגור