ויראלי

מיילי סיירוס: "כשעשיתי סקס לראשונה, החלטתי להפסיק עם זה"

מיילי סיירוס חשפה בראיון מספר פרטים מעניינים מאוד על חייה בהם הדילמה הקשה בסרט האנה מונטנה, בעקבותיו היא חיה את חייה עם שתי דמויות שונות, ועל החוויה הרעה שהייתה לה מהסקס הראשון שעשתה בחייה
מערכת ice | 
מיילי סיירוס (צילום אינסטגרם)
מיילי סיירוס, הזמרת המצליחה, התראיינה אצל ה"וול סטריט ג'ורנל" וחשפה מספר פרטים מסקרנים במיוחד על חייה. בראש הדברים, התפקיד בו גילמה את האנה מונטנה, והרגע שבו היא ידעה שהיא רוצה לעזוב את התכנית של ערוץ דיסני.
סיירוס חשפה על הפעם הראשונה בו היא עשתה סקס וטענה כי "זה הרגיש מגוחך, הרגשתי קצת כמו, 'אני לא יכול לשים את הפאה המזוינת שוב'. זה נהיה מוזר. זה פשוט הרגיש כאילו... התבגרתי. רציתי להפסיק עם זה". 
היא גם אמרה שלעתים קרובות אנשים ראו בה "קמע של דיסני" במקום הבנאדם שהיא. עם זאת, היא חזרה והדגישה עד כמה היא גאה בעבודתה על הסדרה, ואמרה, "זה די מגניב כשאתה שומע שקארדי בי הקשיבה להאנה מונטנה כשהיא הייתה בתיכון. החרא הזה משמח אותי".
הריאיון הזה לא היה הפעם הראשונה שמיילי פירטה את חווית ההתבגרות שלה מול המצלמה. בראיון קודם ל-CBS This Morning אמרה מיילי שהיא הייתה במאבק לאזן את חייה האמיתיים עם החיים הבדיוניים של האנה מונטנה.
 
"אני חושבת שזה נהיה קשה יותר כשהתחלתי לטייל כשתי דמויות - טיילתי בתור האנה מונטנה וכמיילי סיירוס", אמרה. "אני חושבת שזה כנראה מה שקצת לא בסדר איתי עכשיו. אני מסמנת את זה כמשהו שגרם נזק קיצוני בנפש שלי כאדם בוגר".
סיירוס המשיכה והעירה שללא קשר לקשיים, היא לא הייתה משנה את הקריירה שלה. "אהבתי להיות ביקום של דיסני כי לא הכרתי שום דבר אחר. ידעתי שאני זוכה לעשות את מה שאני אוהבת", הוסיפה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה