ויראלי

סידני סוויני על קמפיין "אמריקן איגל": "כולן אהבו את הרעיון"

הכוכבת הפרובוקטיבית מגיבה על הסערה סביבה ושמה את הביקורות מאחוריה: "כולן אהבו את הרעיון", ומסבירה על המהלך שעורר סערה. אלו הפרטים המפתיעים 
מערכת ice | 
סידני סוויני אמריקן איגל (צילום אתר החברה, shutterstock)
לא רק אמילי קופר והסערה שהגיעה לכנסת ישראל: גם בעולם מתקיימות סערות פרובוקטיביות על מהלכים של כוכבות שונות. הפעם זו סידני סוויני שהייתה בלב תשומת לב הציבורית בעולם כולו, על דרמת קמפיין הג'ינס של חנויות האופנה "אמריקן איגל", הסערה הייתה כה גדולה שאפילו נשיא ארה"ב וצמרת הבית הלבן התייחסו לסערה, בעוד הכוכבת לא התייחסה לדרמה.
הלילה (בין רביעי לחמישי) התפרסם ראיון של סוויני ב"וול סטריט ג'ורנל" ושם דווקא התייחסה לסערה אחרת שהתקיימה סביבה, סביב ההחלטה להשיק סבון שכולל את מי האמבטיה שלה, כך אמרה: "חושבת שחשוב לשים אצבע על הדופק של מה שאנשים אומרים, כי הכל הוא שיח עם הקהל, בעיקר בנות הגיבו", אף סיפרה כי התעניינה במיוחד בשיתוף הפעולה עם חברת הטיפוח. עוד התייחסה לעניין שהשחקן ג'ייקוב אלורדי מכר נר ריחני סביב הבאזז על הסרט "סלטברן" עם סצנה ויראלית: "כולן אהבו את הרעיון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה