ויראלי

הסטורי שעידן רייכל מחק, וגם: מה מיהר לפרסם במקומו?

אחרי שפרסם אמש כי לא אכפת לו האם בכיר חיזבאללה חוסל או לא, עידן רייכל מצטרף הבוקר לחגיגות ומרים לחיילי צה"ל. הסטורי הקודם נמחק ובחדש נכתב: "כשילד בישראל לא בטוח במיטתו ובמגרש המשחקים, גם אויבינו לא בטוחים בשום מקום" 
רוני שיינר | 
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אתמול (שלישי), בשעות הראשונות לאחר התקיפה של צה"ל בבירות שכוונה לחאג' מוחסן, בכיר חיזבאללה, עוד לא היה עוד אישור סופי כי הוא אכן חוסל.
עידן רייכל כתב: "מה אכפת לי אם שרד את ניסיון החיסול או לא. אם לא הוא- יבוא אחר. מה שכן אכפת לי הוא ש-12 ילדים לא שרדו את ניסיון החיסול. ומה שאכפת הוא שילד לא מוגן במיטתו בשבת בבוקר, ושילד לא מוגן במגרש המשחקים. ורבים כל כך נחטפו מביתם ולא שבו. ועשרות אלפי ישראלים פליטים בארצם. ולא- לא אכפת לי אם חוסל או לא. זה לא משנה דבר". 

הסטורי שנמחק (אינסטגרם)
הבוקר (רביעי), כ-11 שעות לאחר פרסום הסטורי, וכשברשתות החברתיות חוגגים את חיסולו הטרי של איסמעאיל הנייה, נראה שרייכל שינה מעט את עמדתו. הוא מחק את הסטורי המדובר ופרסם במקומו אחד חדש. 
"בוקר טוב. לוחמי הצללים מערערים את ביטחונם האישי של כל אויבינו. וכשילד בישראל לא בטוח במיטתו ובמגרש המשחקים, וכשאזרח בישראל הופך פליט בארצו- גם אויבינו לא בטוחים בשום מקום". 

הסטורי החדש (אינסטגרם)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה