ויראלי

אלה לי להב נפרדת: המהלך הדרמטי של הזמרת

אלה לי להב ובן זוגה בשנתיים האחרונות, פיליפ שאולוב, נפרדו. בעבר שיתפה להב: "מעולם לא החזקתי זוגיות כל כך ארוכה. אני מרגישה שאתמול נפגשנו, זה מרגיש כמו כלום זמן"
רוני שיינר | 
אלה לי להב ופיליפ שאולוב (צילום אור גפן)
אחרי שנתיים של זוגיות צמודה ופוטוגנית, הזמרת והשחקנית אלה לי להב 21) ובן זוגה השחקן פיליפ שאולוב ( 25) נפרדו, כך פורסם לראשונה ב"ערב טוב עם גיא פינס".
להב ושאולוב הכירו והתאהבו על סט הצילומים של הסדרה בכיכובם, "שומקום" של yes. על תחילת הזוגיות עם אלה לי שיתף שאולוב בראיון לאתר מאקו: "יחסית לסדרת נוער היינו קאסט מצומצם, ארבעה-חמישה שחקנים, מאוד אינטימי. היינו כל היום ביחד וגם אחרי הצילומים היינו ממשיכים להיפגש, ודווקא בסוף הצילומים התחיל מן ניצוץ בין אלה וביני". הוא הוסיף ושיתף: "לקח לזה זמן להתבשל, וכשזה פורסם הזוגיות כבר הייתה יחסית מבוססת. אנחנו מאוד מאזנים אחד את השנייה". 
אלה לי מצדה שיתפה בראיון ל"גלית ואילנית", שנה אחרי שהחלו לצאת: "מעולם לא החזקתי זוגיות כל כך ארוכה, אנחנו כבר שנה יחד ואני מרגישה שאתמול נפגשנו, זה מרגיש כמו כלום זמן". 
נזכיר, כי מערכת היחסים הקודמת של להב הייתה עם מאיה ג'ריס, שהאשימה את להב כי בגדה בה לכאורה עם הזמר סטטיק ועוררה רעש גדול בביצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה