ויראלי

אחרי שהותקפה ברשת: כוכבת "הישרדות" ובן זוגה באירוע פומבי

בעקבות הזוגיות החדשה של גל רובין עם מודי (מחמוד) צפורי שנחשפה אצלנו לראשונה, חווה רובין בריונות ברשת ומקבלת תגובות פוגעניות. בסוף השבוע התייצבו השניים מול המצלמות, באירוע הפומבי הראשון שלהם: מסיבת יומולדת לדניאל ציוני
רוני שיינר | 
גל רובין ומודי צפורי (צילום אור גפן)
גל רובין ובן זוגה מודי (מחמוד) צפורי הגיעו בסוף השבוע למסיבת יום ההולדת של שדרן הרדיו ויוצא "הישרדות", דניאל ציוני (31), והתייצבו יחדיו, לראשונה, מול המצלמות. 
על הזוגיות בין רובין לצפורי היינו הראשונים לספר לכם בחודש שעבר. רובין (34) היא יוצאת תוכנית הריאליטי "הישרדות". ומודי (מחמוד) צפורי, ערבי ישראלי, הוא יוצא התוכנית "בואו לאכול איתי", שעתיד להשתתף בעונה החדשה של "המרוץ למיליון". 

גל רובין ומודי (מחמוד) צפורי (צילום: אור גפן)
השניים ניהלו מערכת יחסים במשך מספר שבועות מתחת לרדאר התקשורתי, לאחר שהכירו במסגרת פעילות בהתנדבות למען ניצולי מסיבת הנובה. 
 
מאז חשיפת הקשר הזוגי, חווה רובין בריונות ברשתות החברתיות ומקבלת תגובות זועמות ומאיימות מצד עוקבים שפחות אוהבים את הבחירה שלה בבן הזוג. בשבוע שעבר, כשהיא נמצאת בסערת רגשות, פרסמה רובין סרטון בו פנתה לאותם אנשים. 

איתי לוי במסיבה של דניאל עציוני (צילום: אור גפן)
"תדעו לכם שעד היום התגובות די עברו לידי, אני לא מתעסקת עם אנשים שהם תת רמה וטיפשים. אבל יש דברים שלא כותבים ולא אומרים, ואם אין לך משהו טוב לומר אז סתום את הפה ואל תדון אף אדם עד שתגיע למקומו", אמרה.  
רובין הוסיפה: "תמיד הייתי שנויה במחלוקת, אני לא עדר. אבל אני אחלה של בנאדם. אני בנאדם טוב, שלא מתנשא מעל אף אחד. תלמדו לשמור לעצמכם את הדעות המטומטמות שלכם". 

דניאל ציוני וסתיו קצין (צילום: אור גפן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה