ויראלי

רותם אבוהב משתפת: "הדמעות זלגו מעצמן"

רותם אבוהב, שנמצאת בשיאו של סבב הופעות בארה"ב, סיימה אמש הופעה כשהיא מניפה את דגל ישראל. אבוהב: "זו הפעם השלישית השנה שאני עושה סיבוב הופעות בארה"ב. אבל הפעם זה עוצמתי, זה מרגש בצורה שונה", שיתפה
רוני שיינר |  1
רותם אבוהב (צילום מסך קשת 12)
הקומיקאית והשחקנית רותם אבוהב שוהה בימים האחרונים בארה"ב ומופיעה בפני הקהילות היהודיות עם מופע הסטנד אפ שלה. 
אמש, בחרה אבוהב לסיים הופעה בוושינגטון בהנפת דגל ישראל, לקול מחיאת הכפיים של הקהל. "רגעים מרגשים מהבית", כתבה אבוהב בסרטון שפרסמה, בו היא נראית מנופפת בדגל, מניפה ואף מתכסה בו. 
 
רותם אבוהב מסיימת הופעה בוושינגטון (אינסטגרם)
היום, בעודה מתכוננת להופעה בג'רזי, כתבה אבוהב: "זו הפעם השלישית השנה שאני עושה סיבוב הופעות בארצות הברית. אבל הפעם זה עוצמתי, זה מרגש בצורה שונה".
  
אבוהב המשיכה וכתבה: "הישראלים פה חווים את המלחמה בארץ ומתמודדים עם האנטישמיות שיש להם גם פה. הקהילות הישראליות כאן בארצות הברית מגייסות כספים לתרומות בארץ ולא מפסיקות לעזור בכל דבר גם מרחוק. אתמול בסוף המופע הנפתי את דגל ישראל והדמעות זלגו מעצמן".  

הסטורי שפרסם הראל סקעת (אינסטגרם)
בינתיים, באוניברסיטת Ucla שבקליפורניה, ממשיכות ההפגנות נגד ישראל. הראל סקעת שיתף היום סרטון בו נראים מפגינים כשהם מריעים בתגובה לסרטון שתיעד את ה-7 באוקטובר. "מחיאות כפיים אל מול סרטוני הזוועות באוניברסיטת Ucla. אלוהים ישלם לכם. לכל אחד ואחד מכם. תמיד אמרתי, טמטום הוא המסוכן ביותר", כתב סקעת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רותם אוליי כדאי שתלמדי עוד דברים (ל"ת)
    אנונימי 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור