ויראלי

גרושתו של אסף אטדגי טוענת שהוא מתעלל בה: "איש אלים מאוד"

גרושתו של האמרגן המפורסם אסף אטדגי, ד"ר אורלי חג'ג', טוענת כי הוא לכאורה מתעלל בה מאז שהם התגרשו: "כך נראה גרוש שמתעלל בגרושתו שמונה וחצי שנים בשקט"
מערכת ice |  3
אסף אטדגי (צילום צילום מסך מתוך אינסטגרם orli_imri@)

האמרגן המפורסם אסף אטדגי, התחתן לפני כ-9 שנים עם ד"ר אורלי חג'ג'. אלא שהקשר בין השניים לא החזיק מעמד זמן רב והם החליטו לפרק את החבילה ולהתגרש אחרי 9 חודשי נישואים בלבד.

אלא שמסתבר שהיחסים בין השניים נותרו רעים, וחג'ג' העלתה אתמול (שלישי) סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא מביאה טענות קשות מאוד כנגד אטגדי, וטוענת שהוא לכאורה מתעלל בה.
 


"הוא תוהה על הד"ר שאני, אני תוהה על בריאותו הנפשית. כך נראה גרוש שמתעלל בגרושתו שמונה וחצי שנים בשקט", כתבה בסטורי הראשון שהעלתה בתוספת תמונה של אטדגי. בהמשך, אחד העוקבים כתב לה: "אורלי חיים שלא יעשה לך משהו", וזו השיבה: "איש אלים מאוד, מתחזה, מוציא דיבתי תחת כל עץ רענן. אז אנחנו מדינת משטרה וחוק. תם הטקס, תם! סיימתי לשחק".

על פי דיווח ב"וואלה", נודע כי הסכסוך הגיעה על רקע סכסוך נוסף שיש לאטדגי, עם מיוצגו לשעבר, עומר אדם. מסתבר שחג'ג' לקחה את ילדיה להופעה של עומר אדם, מה שלכאורה הוציא את אטדגי מהכלים וגרם לסכסוך המדובר.
אטדגי מסר ל"וואלה!" על הדברים הקשים כי "אני לא איש אלים, מעולם לא הייתי ולא אהיה. מדובר בסיכסוך בין זוג גרוש ואני מבטיח שבית המשפט יחייב אותה להוציא התנצלות פומבית".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אסף אטדגי
    אחת העם 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם הוא בנה של מרגלית צנעני?
    סגור
  • 2.
    לערב את המשטרה אורלי שמרי על עצמך (ל"ת)
    העם 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    באמת איש מרשים. מופת לדורות הבאים (ל"ת)
    דני 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור