ויראלי

רן דנקר נגד טלי גוטליב: "אולי די לצחוק אחד על השני"

רן דנקר התייחס הערב לשיר שבחרה לבצע ח"כ טלי גוטליב במליאת הכנסת: "אולי די למחוק אחד על השני ודי להקניט. גם ככה כואב פה. מאות נרצחים, עקורים מבתים וחטופים חיים מתים מתחת לאדמה שמחכים לנו". 
רוני שיינר | 
רן דנקר (צילום פייסבוק/ רן דנקר)
לפני ארבעה ימים ח"כ טלי גוטליב הסעירה את הרשת, לאחר שחיברה שיר לח"כים הערבים וביצעה אותו במליאת הכנסת, ביום הדיונים האחרון לפני היציאה לפגרת פסח. "אני רוצה לשיר לכם שיר, מותר?", שאלה וקראה: "חבר'ה נא להצטרף בפזמון", אמרה ושרה כשהיא נצמדת ללחן של השיר "השפן הקטן".
הערב (שני) רן דנקר התייחס לדברים כשכתב: "אולי די למחוק אחד על השני ודי להקניט. גם ככה כואב פה. מאות נרצחים, עקורים מבתים וחטופים חיים מתים מתחת לאדמה שמחכים לנו. די לבזבז לנו את הזמן". 

הסטורי שפרסם רן דנקר בחשבון האינסטרם שלו
גם נורית גפן ודילן גפן התייחסו למעשה של ח"כ גוטליב, במסגרת הפודקאסט המשותף שלהם. דילן אמר: "עם כל הצחוקים, בסופו של דבר אלה אנשים שמנהלים אותנו, ולי אישית נמאס לנרמל את הטירוף".
נורית הוסיפה: "בושה וחרפה. ערבים, במיוחד בממשלה, הם חלק מאיתנו, הם חלק מישראל. אנחנו וערביי ישראל חלק אחד. איך אין לה בושה ללעוג ככה לערבים שהם דרך אגב יותר משכילים ממנה, יותר חכמים ממנה ויותר אדיבים ממנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה